Yvonne Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Goedemorgen luitjes, Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken. Het is uiteraard nog hartstikke donker, maar het is inmiddels weer droog geworden en het waait niet of nauwelijks. Koud is het ook voor geen meter. Gordijnen dus open en wachten tot het heel langzaam gaat schemeren, dan ziet het er buiten zóó mooi uit. Aanpassing: datum stond een jaar te ver... ☝ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 :):):):):):):):) :):):):):):):):):) En natuurlijk eerst even de kamer versieren. Agnieta, van harte, dat je maar een fijne dag mag hebben met al jouw dierbaren om je heen.... :):):):):):):):) :):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Goedemorgen A3, ja hier waait het nu ooi. En het wordt nu inderdaad licht. Ik hoop van harte dat de tent het gaat houden. Werd er niet weer storm voorspeld voor vandaag? Of krijgen we die morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Goedemorgen, Alles okay hier! Agnieta van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Goeie morgen:) Aggie van harte gefeliciteerd. :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Goedemorgen, daar zijn we weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Ja en nog steeds enorm verkouden overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Goeie morgen kanjer An. Vervelend die verkoudheid, moet je vandaag veel doen of kan je lekker rustig aan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 An en Hanneke al weer weg zie ik... Goedemorgen ook Bol en Aakie. Ik ben ook verkouden, het ergste was na twee dagen al weer weg. Ik merk dat een overdoses Vitamine C heel goed werkt bij mij: zodra de eerste tekenen de kop opsteken slik ik 3.000 mg per dag... en verder dan één of twee dagen snip- kom ik niet, daarna zakt het in rap tempo af.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Je hebt helemaal gelijk Aakie, HIer schijnt de zon, ik ga lekker een rondje hond door het bos maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 En op de valreep ook een heel goede morgen voor Sowhat natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Goeie morgen later ingelogden. Ik ben werken, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Gelukkig hoef ik niet veel vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Goedemorgen jong en lui Droog afmelden voor de dagpact gisteren. Vandaag weer een dag: DAGPACT: Joris @Agnieta: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Goedemorgen mensen. Eerst maar even Agnieta feliciteren. Dat is op deze manier nog niet gedaan besef ik me opeens dus: Agnieta: Gefeliciteerd! Geniet er van vandaag. En dan moet ik zo ook nog mijn eigen feestresten van gisteren opruimen zie ik. Maar eerst maar eens een paar koppen koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 is er nog taart over Dylan? goeiemorgen frummers:rose: sjonge wat heeft het vannacht geplensd en geonweerd zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Originally posted by: Yvonne:):):):):):):):):):):):):):):):):)Links en rechts hingen deze al, dus nu voor en achter ook maar even! Agnieta, van harte, dat je maar een fijne dag mag hebben met al jouw dierbaren om je heen.... :):):):):):):):):):):):):):):):):)quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Nix van gemerkt Jane. Hier wel regen maar geen onweer, gelukkig! Ag, tige frau. Heb een fijne dag allen. Ik ga de boel hier opkuisen, blaadjes blazen, ng beetje zagen als de zaag wil enzovoort. De schijnt, top. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Goedemorgen allemaal! Agnieta, geniet van de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Goedemorgen allen, Agnieta van harte meis!!!!! En ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Goedemorgen, Agnieta: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. :):):):):):):):):):):):):):):):):) Ik wens je een mooie dag toe. Geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Ijsland A3? Mijn God, je maakt me jaloers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Storm in een glas water? Redelijk rustig weer in onze hoofdstad: zonnig en een beetje bewolking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Goedemorgen allen ; Agnieta: gefeliciteerd meid, maak er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Originally posted by: JorisGoedemorgen jong en lui Droog afmelden voor de dagpact gisteren.Vandaag weer een dag:DAGPACT:JorisAsje@Agnieta: quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden