nancy Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 The Voice of Holland! Ik kijk! Wie ook?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Justine Pelmelay, wat geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Wat gewéldig, die Noor! Fantastisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Ik heb er al twee gemist helaas, is het de moeite om terug te kijken? Zag net filmpje, Anouk is gemillimeterd en ziet er wat biafra achtig uit, zo zonde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Ik kijk ook, Ikkanhet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 O hier zitten jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Ik kijk ook. Deze laatste vond ik niet zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Ik ook niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Anouk met gemillimeterd haar doet me denken aan Alpha van The Walking Dead. Waarom haal je het mooiste deel van jezelf weg? Wat is het verhaal erachter? Toch boeiend, dus als het een stunt is, is ie gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Grappig, Dorine zie ik steeds bij de slager. Woont in de buurt. Dat ze kan zingen, wist ik niet. Weer iets geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Heel mooi deze. 81 hè !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 1 minuut geleden zei Maja: Grappig, Dorine zie ik steeds bij de slager. Woont in de buurt. Dat ze kan zingen, wist ik niet. Weer iets geleerd. Kan je een handtekening vragen de volgende keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Haha! Ik doe mijn best @rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Deze was ook heel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Super mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Ik loop een half uur op jullie achter, ik zag Dorine net pas...oh, wat mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 1 uur geleden zei Maja: Grappig, Dorine zie ik steeds bij de slager. Woont in de buurt. Dat ze kan zingen, wist ik niet. Weer iets geleerd. oh wat grappig, ik ken haar ook ergens van, maar kan niet plaatsen wáár. Zou ze bij ons op het strand komen? Maar wat mooi ook dat ze Herman van Veen zo eigen zingt. Een van mijn lievelingsliederen ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Ik heb ook vertraagd gekeken daarom las en schreef ik hier maar niet mee. Leuke avond wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 8 uur geleden zei lady jane: oh wat grappig, ik ken haar ook ergens van, maar kan niet plaatsen wáár. Zou ze bij ons op het strand komen? Maar wat mooi ook dat ze Herman van Veen zo eigen zingt. Een van mijn lievelingsliederen ook nog. Ze is vaker op tv geweest, ik heb haar ook vaker gezien. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Dit is écht genieten! Zó leuk!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 (bewerkt) Zo ontroerend ook. En meezingen met nummers van vroeger 24 september 2021 bewerkt door nancy Spelfout lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 @lady jane , Dorine Bijl heeft ooit meegedaan aan de x- factor! Ze werd toen zesde, was toen 68 jaar of zo. Ik denk dat ik haar dáárvan ken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 misschien ook, maar dat heb ik nooit gezien geloof ik. Volleymaatje uit Den haag kent haar ook, maar weet ook niet meer waarvan haha. Maar wat een mooi gezongen gedicht had ze net♥ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Ze komt uit Den Haag en komt bijna elke dag op het strand! Daar zwemt ze ook vaak! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 Nou dan moet het op ons stranddeel zijn. grappig dat ik dat hier mag lezen. leuk weetje-kadootje voor maatje die over 13 minuten verjaart☺ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden