Quinn Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Wacht even hoor, heeft er nou niemand gewonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Vanavond de finale! Nog 35 minuten....ik ben er bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Hoi Cleo! Ja, ik ga ook voor Dani! ( woont hier vlakbij mij ). Alleen dáárom al, hahaha! Nee hoor, ik vind hem echt goed zingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Hallo, ik was even bij first dates nog eindelijk weer Engelse versie, net wat spannender dan de Hollandse versie. Oh jee Marco's debuut weer? Ik stem op Dani, en als 2e Sem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 De finale, vanavond kijk ik ook. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Jaaaaaaa, het is begonnen! Mijn man zegt net dat de kwaliteit dit jaar dramatisch is, haha! Inderdaad..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 1 minuut geleden zei Cleo66: Oja , wat gaaf , ken je hem ook persoonlijk, ooit live gezien bedoel ik ? Niet dat ik weet, tot voor kort was hij ook een grote onbekende. Hij woont in een flat, naast mijn neefje. Ik woon even verder op in een nieuwbouwwijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Niet echt belangrijk dus, maar de lokale pers heeft het vaak over hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Hallo allemaal. Ik zag in de TV gids dat er volgende week weer Voice of Holland is. Betekent dat dat de finale over twee avonden wordt uitgespreid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Nee toch niet: "over een kleine 2 uur de titel" werd er zojuist gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Goedenavond! Kind in bed en finale kijken! @Bobvolgende week de kinderen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 nee Bob, de kids gaan dan starten volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Ik heb tompouce vanavond, de Paas editie. Voor Nancy een suiker vrije. nancy, Tatum en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Hoi Bob, Niks en Jane! Volgende week starten de kids. Nog vele malen leuker dan dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 hoi Niks, nou we zijn het in elk geval eens haha niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 ik hoorde iets over een nieuw coachingsteam? of misschien een paar vervangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 misschien Marco weer aan het werk helpen ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 ik lees net als commentaar; Ik wil graag een close up van Anouk als gif op mijn tel. als ze hoort dat Jasper heeft gewonnen. oei..... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Hahahaha, nou, ik ook! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Ik ben bang dat Jasper een grote kans maakt. Ik hoop Dani of Sem. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Dit snap ik niet helemaal...deze combi. Wie is dat meisje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 geen idee, ik dacht eerst een klein zusje maar ze leek niet echt jong van dichtbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Waar hij de battle mee deed. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 ik vind het wat rommelig allemaal het zou meer om de vier mogen gaan van mij nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden