Spring naar bijdragen

Zondag 10 november 2013

Jen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 73
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat een stilte op dit moment. Er is niemand!

Hier regent het ook. Ik voel me weer iets beter dan gisteren gelukkig.

@ Kim: welkom hier. Ik zal eens kijken bij "wie is wie" of je je daar hebt voorgesteld.

Je treft het niet, dat iedereen net zijn eigen dingetjes aan het doen is. Helaas ben je al uitgelogd, dus mij lees je nu ook niet.

Er zit niets anders op dan ook maar nuttige dingen te gaan doen, onderbroken door het lezen in een geleend boek: Bonita Avenue.

Prettige zondag vandaag.

@ Bollie, succes met versieren. De boom wil ik nog niet, de kaarsjes wel.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik ook al gevraagd, een paar dagen geleden, maar ze gaf geen antwoord.

Privé misschien.

@ Wijfie: enige verandering in de situatie met J.? Heb je het gisteren droog kunnen houden?

Het is stil hier vandaag. Ik ben lekker aan het rommelen en rommel dus nog even verder, tot het tijd is om te eten.

Eet smakelijk en tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie het is zooooo belangrijk dat hij inderdaad z'n bed uit komt. Mijn J. heeft, zolang ik hem ken, altijd graag in bed gelegen. Toen hij de laatste keer geopereerd was, heeft hij een jaar in bed gelegen, en kleedde zich niet meer aan, terwijl hij gewoon gezond was. Ik had zo vaak aan hem gevraagd zich aan te kleden maar hij kon zich er niet overheen zetten. Pas toen een verpleegster zei dat hij zich moest aankleden, was hij de volgende dag gekleed.

Ja en de laatste anderhalf jaar kwam hij ook niet meer z'n bed uit en regelde in z'n bed van alles.

Vreemde ogen dwingen, Wijfie want als hij niet loopt, kan hij het dadelijk niet meer, z'n spieren laten het gewoon afweten.

Is er nu al gesproken over hoe het, als J. dadelijk thuis is, hoe dan verder?

Want anders verandert er helemaal niets hé? Dan heb je toch weer kans dat hij in bed blijft liggen, en jij weer over de flos gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...