Jan1000 Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Goedemorgen, las net dat er een nieuw forum komt! Hoop dan nog wel dat draadjes gekopieerd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Jan, als je Tactive leest zou die zorg dragen dat alle draadjes meegaan naar het nieuwe forum. Dus laten we maar van het beste uitgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Ja Jane, ik weet het, 's nachts moet ik slapen. 't Was echt heel lang geleden wel. 'k Ben blij dat het nog vrij vroeg is, dan slaap ik vanavond vast goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Moet je niet gaan slapen vanmiddag Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Hoe gaat het trouwens met je partner Jen? Is hij alweer wat opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Aicha, tja .... is afwachten, ga daar dan maar vanuit en dat het niet een ingewikkelde slag wordt bijvoorbeeld het Jaarpact bij te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Ja, Jan dat hoop ik ook voor ons en met name voor jouw dan want volgens mij heb je er nog best een hoop werk mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Vanmiddag heb ik geen kans om te slapen... Met partner gaat het stilaan beter, gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Gelukkig Jen want dat was geen pretje zo'n ziek manneke in huis begreep ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Als het nieuwe forum er is hebben we misschien geen collegae rugzakjes meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Nee, raar he? 't Zal eenzaam worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 ik moet aan de slag hier misschien wel de Franse;) fijne dag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Ik ben er ook bang voor Jen dat het een eenzame weg is die we moeten gaan volgen. En Jane we doen hier niet aan de Franse slag maar gewoon de Nederlandse hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Ik ga er ook van tussen. Winterpenen en uien snijden en niemand mag raden wat ik eet vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 t paard van St en uiensoep:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Bij mij was het de eerste keer dat ik soep maakte :$ Uiensoep dus, met soepvlees. 'k Ben eens benieuwd of het gelukt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Goedemorgen iedereen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Wat een stilte op dit moment. Er is niemand! Hier regent het ook. Ik voel me weer iets beter dan gisteren gelukkig. @ Kim: welkom hier. Ik zal eens kijken bij "wie is wie" of je je daar hebt voorgesteld. Je treft het niet, dat iedereen net zijn eigen dingetjes aan het doen is. Helaas ben je al uitgelogd, dus mij lees je nu ook niet. Er zit niets anders op dan ook maar nuttige dingen te gaan doen, onderbroken door het lezen in een geleend boek: Bonita Avenue. Prettige zondag vandaag. @ Bollie, succes met versieren. De boom wil ik nog niet, de kaarsjes wel. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Even binnenwaaien.... Even tijd voor een bakje soep. Jen, is het lekker geworden uiteindelijk? Hier na alle regen van vannacht en vanmorgen de zon, een gulle zon. Maar de grijze wolken liggen op de loer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 ik vond het wel lekker, maar denk dat ik de uien iets langer had moeten laten bakken. Affijn, zo leert een mens weer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Elke dag weer Jen, iedereen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Jammer, Joop net gemist. Had graag nog willen vragen hoe het met de operatie van vriendin is verlopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Had ik ook al gevraagd, een paar dagen geleden, maar ze gaf geen antwoord. Privé misschien. @ Wijfie: enige verandering in de situatie met J.? Heb je het gisteren droog kunnen houden? Het is stil hier vandaag. Ik ben lekker aan het rommelen en rommel dus nog even verder, tot het tijd is om te eten. Eet smakelijk en tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Wijfie het is zooooo belangrijk dat hij inderdaad z'n bed uit komt. Mijn J. heeft, zolang ik hem ken, altijd graag in bed gelegen. Toen hij de laatste keer geopereerd was, heeft hij een jaar in bed gelegen, en kleedde zich niet meer aan, terwijl hij gewoon gezond was. Ik had zo vaak aan hem gevraagd zich aan te kleden maar hij kon zich er niet overheen zetten. Pas toen een verpleegster zei dat hij zich moest aankleden, was hij de volgende dag gekleed. Ja en de laatste anderhalf jaar kwam hij ook niet meer z'n bed uit en regelde in z'n bed van alles. Vreemde ogen dwingen, Wijfie want als hij niet loopt, kan hij het dadelijk niet meer, z'n spieren laten het gewoon afweten. Is er nu al gesproken over hoe het, als J. dadelijk thuis is, hoe dan verder? Want anders verandert er helemaal niets hé? Dan heb je toch weer kans dat hij in bed blijft liggen, en jij weer over de flos gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Goede avond, slaap lekker, en tot het volgende forum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden