Gaby Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Weekpact 20 mei 2012 Bolletje Nancy Marc Coco Tuvalu Dylan Frodo Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 21 mei.. Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik tot het besef kwam dat ik moest kiezen tussen blijven leven en blijven drinken; tussen leven en een vroegtijdige dood. Na járenlang stevig gedronken te hebben kreeg ik die dag opeens hoge koorts en pijnlijke steken in mijn zij, het leek wel of daar een grote steen zat. Van schrik stopte ik direct met drinken. Na een paar nachten flink zweten, letterlijk en figuurlijk, was ik fysiek afgekickt. Na 6 weken dacht ik helaas weer eens 1x per maand te kunnen drinken, dat werd 1x per week, om de de dag...... Nu na een jaar waarin ik regelmatig droog stond, af en toe terugviel ben ik toch al op de goede weg. Ik ben er nog niet maar ik doe mijn best. Ik wil iig blijven leven tot mijn kinderen, nu 11 en 14 jaar, hun weg hebben gevonden, een eigen leven leiden, daarna zie ik wel weer verder. Om een lang verhaal kort te maken; Ik sluit me weer aan bij het weekpact. Weekpact 20 mei 2012 Bolletje Nancy Marc Coco Tuvalu Dylan Frodo Gaby Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Naast een kwalitatief veel beter jaar dus ook een mooie slinger voor jou Rosa voor je kracht, je dapper zijn en je keuzes en ik hoop dat je ook nadat je kinderen hun weg hebben gevonden, jij de jouwe trouw blijft volgen. :light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 @Rosa. 21 Mei is een biezondere dag voor je! Goed om bij stil te staan en je zegeningen te tellen. Geweldig .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Jane en Gwen, hartelijk dank voor jullie mooie woorden, lief. Jane, wat een mooie slinger, ben ik heel blij mee:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: rosa4521 mei.. Ik wil iig blijven leven tot mijn kinderen, nu 11 en 14 jaar, hun weg hebben gevonden, een eigen leven leiden, daarna zie ik wel weer verder. quote> Lieve Rosa,Ik heb alleen even dit stukje gequote van jouwant ik schrok daar een beetje van!Ik hoop voor je, naarmate je langer nuchter in hetleven staat, er positieve veranderingen voor je zullenontstaan waardoor jij je eigen leven weer waardevolzult vinden.Als je kinderen groot zijn willen ze je vast ook nog langniet missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Lieve Rosa! Ik hoop het ook voor je, ik had eigenlijk hetzelfde als Coco, ook ik schrok. Maar lieve meid, je bent nu zó goed bezig, heb maar vertrouwen in de toekomst, die is er óók voor jou! One way or another.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Beste Roza, Ik ben het eens met de postings van Coco en Nancy en als aanvulling wil ik nog het volgende kwijt. Mijn 3 kids die zijn volwassen en hebben goed hun weg gevonden. Ondertussen heb ik al 1 kleinkind en is er nog een ander op komst. Je ziet het leven stopt dus niet als je kinderen hun weg hebben gevonden. En een dronken grootmoeder is ook niet alles … Sterkte en succes, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Frodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Sorry als het of topic is, maar wat is een weekpact? Liefs, Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Een soort informele belofte naar elkaar toe om de week droog te blijven, Liesje. Het sterkt de nuchterheidswens, voor velen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Wat goed zeg! Dat is super! Ik sluit me daar graag bij aan. Ik kan nou toch niet drinken vanwege een AB-kuur. Iedereen veel kracht gewenst! Liefs, Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Weekpact 20 mei 2012 Bolletje Nancy Marc Coco Tuvalu Dylan Frodo Gaby Rosa Liesje. Zo, je staat erbij hoor, Liesje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Gezellig druk hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Dank je Nancy! En idd Coco, hoe meer hoe beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 :present: Coco, Nancy en Frodo, hartelijk dank voor jullie lieve, ondersteunende reacties! :present:Nancy mijn berichtje even hoofdzakelijk verwijderd ivm eventuele herkenbaarheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Rosa Ik lees hier inderdaad dat je het behoorlijk moeilijk hebt. Ik begrijp dat contacten leggen niet makkelijk is voor jou. Heb je hier wel eens hulp voor gezocht? In ieder geval kun je door hier op het forum te komen een eerste aan- zetje daar toe geven, kom maar fijn vaak hier en maak contacten hier, dat maakt je wellicht minder eenzaam! Maar wat fijn ook dat je van je kinderen kunt genieten en dat het goed met ze gaat, o zo belangrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Welkom hoor, Wijfie Jij hoort er ook bij! Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Wie doet er deze week weer mee? Weekpact 27-5-2012. Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Weekpact 27-5-2012. Bolletje Coco doei Bol, werkse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Bolletje Coco Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Hey lady Jane... op het weekpact? Sterkte meis vandaag je zei : wat te vieren en wat te rouwen.. Keep up the spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Weekpact 27-05-2012. Bolletje Coco Jane Frodo 3 topervaringsdeskundigen van het forum die het weekpact starten. Dit kan niet meer foutlopen! FF. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Weekpact 27-05-2012. Bolletje Coco Jane Frodo Gaby ik ga zo naar een tentfeest, je weet wel zo'n zuipfestijn, ben beetje zenuwachtig merk ik toch, moet het bier da'k in mijn handen geduwd krijg weigeren, want ik heb refu op, en ik wil niet drinken, gewoon gezellige avond hebben, en morgen ook wat aan mijn dag gaat lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Weekpact 27-05-2012 Bolletje Coco Jane Frodo Gaby Tuvalu Sterkte Gaby, je kunt het hoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden