igor Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 toch maar wel even het gebakje opgegeten. vond het zo jammer om weg te gooien, die krengen zijn hartstikke duur. boodschappen gedaan en geen snoepgoed meegenomen ik stond er wel bij te watertanden, maar ook hierin kan ik poepie eigenwijs zijn. de 10 kilo gaat eraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 @Igor,eten is sowieso een issue voor de meeste ADB-ers, I'll speak for myself... voor mij. Je kunt stoppen met roken, met drinken, maar je kunt NOOIT stoppen met eten. Dat maakt het eigenlijk een moeilijke verslaving om te beheersen. Grote voordeel is dat je van teveel eten niet gaat lallen, of van je fiets vallen..(of je huwelijk naar de galemiezen helpt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 eline je kunt wel door je fiets zakken hoor of door de stoel of bed. en zelfs door je knieen van het overgewicht. ik zal zo eens op de schaal gaan staan en kijken wat er gebeurt.......... als jullie een lelijk woord horen dan weet je het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 Wekelijkse Uppiedate: 26-02 97,1 kg gestart 04-03 95,3 kg na 1 week 11-03 95,0 kg 2 weken normaal gegeten, geen snoep 18-03 93,5 kg veel water, drie keer sport, no chips yesss 25-03 93,2 kg toch nog wat gesnoept, wel 3x sport 01-04 92,5 kg chroomtabletten nu, 3xsport, geen chippies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 mmhhh ik zal niet ........ maar het valt tegen. janneman je gaat goed hoor. maar pas op dat er nog wel wat overblijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Originally posted by: Shahireyes..yippie...kan er nog wat gebakjes en chocola bijbij de 200 zal ik me melden quote> als ik zo doorga met de chocola haal ik inderdaad de 200 kiloben ongelooflijk verslaafd aan de choco tegenwoordigiedere keer neem ik me voor het niet te kopenen ik kom thuis met......chocolade in overvloed!dus hoogste tijd om maar eens mee te doen hierga me absoluut niet dagelijks melden, gewoon 1x in de week en heb een gewone weegschaal zonder onsjes en grammetjes nu maar met de billen bloot danlengte: 1.67gewicht: 72 doel: 66 kilo (met 67 ben ik ook blij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Ik ga ook maar meedoen (je gaat goed, Jan!), als Sha gaat, kan ik niet achter blijven! Nadat ik gestopt ben met roken in december ben ik 8 kilo aangekomen (??) en wil dat er weer af hebben. Dus : lengte: 1.70 m gewicht: 80 kilo Ideaal gewicht: 72 kilo maar het liefst nét onder de 70, dus 69...Maar ja, dat is wishfull thinking, denk ik.. Wat moet ik laten staan: franse kaas, nootjes, chippies, frituur, pizza, hamburgers, oh, eigenlijk alles wat ik lekker vind... Gelukkig ben ik ook gek op fruit en groente, dat scheelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Ik heb van de week mijn sapvastenkuur ingescand wil m zelf nog volgen dit voorjaar; als er meer belangstelling voor is, kunnen we misschien samen doen? Ik weet alleen niet hoe ik het op de draad kan zetten; heb m ooit samengevat bij tips geplaatst maar dat is al lang geleden. Hij duurt 10 dagen, waarvan je er 4 sapvast en de rest is voor af- en opbouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Originally posted by: Shahire Originally posted by: Shahirenu maar met de billen bloot danlaat zien die billen dan sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Dag allemaal, Na mijn vorige wegen, tijdens griep met vrijwel niets in mijn darmen, woog ik 74,5 kg. Nu weer gewoon en nu 75 kg! Ik heb ook een week niet kunnen wandelen en veel in bed gelegen. Ik ben 1.75 of misschien inmiddels 1.74 m en ik weeg nu dus 75 kg. Mijn doel is max. 72,5 en voor de vakantie in juni wil ik daar eigenlijk onder zitten, want dan kom ik geheid weer aan. Hopelijk kan ik maandag melden dat ik iets afgevallen ben, maar bij mij gaat de weegschaal ook per pond en ik héb paaseitjes gekocht. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Wekelijkse Uppiedate: ------- Jan.........Sha.......Nancy....Lytse 26-02 97,1... :)72,0... 80,0... 75,0 04-03 95,3....:)72,0... 80,0... 75,0 11-03 95,0... :)72,0... 80,0... 75,0 18-03 93,5... :)72,0... 80,0... 75,0 25-03 93,2... :)72,0... 80,0... 75,0 01-04 92,5... :)72,0... 80,0... 75,0 08-04 Target... 85 kg.....67 kg .....72 kg ....72 kg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Ik merk dat die chroompillen wel hongergevoel weghaalt. Verder blijft het discipline, pffff! Dat sapkuurtje wil ik ook wel meedoen jane! Leuk wat volgelingen ha! Heb een lijst gemaakt, dan houden we het goed bij. Zo licht als Sha en Lytse zal ik wel nooit worden. En daar moet dan nog wat van af ook, tis wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fourchan Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Ik merk dat de effecten van chroom wel snel afnemen. En méér slikken is bij metalen zeer onverstandig. Toch val ik nog wel af. Niet zo snel maar dat is juist beter, denk ik. Al met al geloof ik steeds minder in al die onzinsupplementen. Het komt gewoon door het niet meer drinken van sloten bier en het matiger eten. Ik zou toch nog wel eens een vetverbrander van 'onder de toonbank' willen proberen maar er zitten kleine risico's aan vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Fourchan, Bij mij is het zoeken naar een vervanger van alcohol die me dikker maken! Koekjes, chocolade, stukjes kaas e.d. Manlief houdt van snoepen en als het er dan staat, dan doe ik mee, behalve als ik misselijk ben van de griep. We doen ons best, en het niet-drinken is ook al zo moeilijk. Zielig..... Jan, Leuk zo dat staatje! Toch ga je langzaam maar gestadig! En mijn gewicht is voor jou te weinig, dus streef daar vooral niet naar. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Zo. Kom ik kijken op het chocolade-draadje, is iedereen alweer weg! Wat een leuke lijst weer! @Jan, mooie uppiedate! Daar zou ik heel blij van worden! Shahire, Nancy, Lytse; Nu voor 't eggie! Stoer hoor, die blote billen! Sapvastenkuur! Ik heb dat jaren iedere lente met mijn moeder gedaan. Samen is dat een stuk gemakkelijker. @Jane, ik zou ook graag meedoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 het plaatsen van die kuur lukt me niet ff Japio vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 @Jane????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Ja Eline, ik probeer die kuur hier te plaatsen maar het lukt niet en Jaap is net weg. Marc, heb jij er verstand van? please? oh shoot, of jij Eline; wat ben ik toch een ouderwetse tuttebel ga dr zomaar vanuit dat dit mannenwerk is, erg he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Wekelijkse Uppiedate: ..........Jan 26-02 97,1... 04-03 95,3... 11-03 95,0... 18-03 93,5... 25-03 93,2... ..........Jan.........Sha.......Nancy.....Lytse 01-04 92,5... :)72,0... 80,0... 75,0 08-04 Target... 85 kg.....67 kg ....72 kg ....72 kg..quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Vandaag proberen alleen aan de yoghurt etc te blijven. Gisteren wat paaseitjes gegeten, had ik voor kids gehaald. Nu zijn ze op! Stout tout stout. Foei Jan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 @Jan toch! Dan ga ik ook maar niet delen dat ik vanochtend weer groot heb ingeslagen bij de Lidl, zij hebben echt de lekkerste chocolade! En van die lollige mini-paas-stolletjes,,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Waren die duur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 @Jan, 50 cent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Ik heb hongerrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden