snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 daarvan was ik me niet van bewust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Bewustwording is een stap in de goede richting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Richting die met soms wat omwegingen voor velen hier zou moeten leiden naar een alc vrij (arm) bestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Bestaan of niet bestaan, dat is de vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Vraag me af wat ik vanavond ga koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Koken wordt hier door zoon en vriendin gedaan, chinese curry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Curry wordt het niet, hier een hartige taart me filodeeg, maar die curry klinkt ook wel heel lekker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 lekker straks gewoon een patatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Patatje kan ook zo verschrikkelijk lekker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 zijn we het daar gelukkig over eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Eens dat het lekker is, maar gister en eergisteren al gehad, mss daarom vandaag een bedorven maag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 maag moet ook altijd wennen aan al dat vet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 vet kan eigenlijk niet vanwege de Kilokiller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 vet zuig ik op uit de koekenpan nadat ik de spekjes krokant heb; den de aardappels en prei erbij, het was weer een koninginnemaal en niks voor de kilokiller:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 killokiller snapt dat heus wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 koninginnemaal met een koepepan, klinkt ook leuk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Kilokiller wel leuk, nu weer gered?!?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 leuk hoor allemaal tegelijkl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 tegelijk gered, wat een actie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Actie geeft reactie en dat is beinvloedbaar zij mijn vader altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 altijd gelijk, die vaders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Vaders zou overmorgen jarig zijn geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Weest op uw hoede mensen... voor we het weten duiken we de herfst weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 In een frisse voorjaarsbui komt het maagdelijke groen mooi uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 uiteraard is dat heel mooi, nog mooier vind ik het als daarna de zon weer gaat schijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden