lady jane Geplaatst 11 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 kaas (oude) op een laagje olijventapenade en daar wat basilicumblaadjes op, de lekkerste boterham ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 eten zonder gluten lijkt me ook een uitdaging apart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2015 Aparte toiletten voor heren en dames is toch eigenlijk niet meer van deze tijd vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2015 ik persoonlijk hecht daar toch veel belang aan, gezien de vrouwentoiletten toch vaak net wat schoner zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2015 Zijn de vrouwen toiletten weer overvol komen ze toch ons toilet weer bezoeken, zouden wij mannen eens moeten proberen op het vrouwentoilet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 13 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2015 Vrouwen toiletten zijn vaak overvol. Toen een jochie van een jaar of 8 me in Frankrijk de toegang tot de mannentoiletten wilde ontzeggen sprak ik plots geen Frans meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2015 meer dan één zin heet sjoemelen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2015 hier op deze draad heb ik ook in het verleden heel wat woordjes gelegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2015 ge leg de woordjes nog maar verder hoor meis, ik sluit wel wat aan weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2015 Er is weer warmer weer op komst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2015 komst van vooral de zon wordt met een welgemeend halleluja begroet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 19 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2015 Roet in het eten: grotendeels bewolkt hier aan de kust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2015 kust van Scheveningen trok open rond14.00 uur en pas tegen 17.00 u trok het weer kort dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Dichtsels vind ik wel leuk om te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Dat heb je al wel eens gedaan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Zo kan ik het ook haha, ik heb ooit eens een hele mooie vis gekleid, stond versteld van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 En wat vind je dan wel boeiend om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Groen is het gras waar je lekker in kunt liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Niet op je computer, ben je hier illegaal?l Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Braaf ben je de beste in ja, je kunt ook schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Misschien, maar ik bedoel echt stukjes schrijven voor jezelf, op de computer, wat dan ook, dat is toch mogelijk om te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Slaap en rust ze xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 xxx zet ik nog wel eens onder mails aan voor mij speciale mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Mensen zijn allemaal mensen, maakt niet uit wat voor kleur of afkomst of geloof, mensen zijn we. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 we vergeten wel eens dat we blij mogen zijn in Nederland geboren te zijn en onze problemen te overzien zijn vergeleken bij anderen elders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden