lady jane Geplaatst 22 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2015 tanken hoeft lekker nooit op de fiets, en uitlaatgassen ruik ik ook amper, al fietsende langs de Reeuwijkse Plassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2015 Plassen hoef ik gelukkig niet, evenmin als tanken, want ik zit in de trein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2015 etre incapable betekent dat ik niet in staat ben...... nog iets te doen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 (bewerkt) Vandaag is er weer een dag. 24 juli 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Dag Acanthus... En elke dag, elk jaar ook, biedt weer nieuwe kansen. Niets blijft hetzelfde, alles verandert, per definitie. ā¤ļø Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 defenities zijn nogal stellige dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Al klaar met pakken Gerrit? Succes en veel plezier met de vakantie/ survival ook een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Manier waarop bericht op bericht aansluit. Ik keek hier nooit maar nu snap ik de truc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 truc is om het in Ć©Ć©n zin te houden Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Erik begint dat domino met woorden te snappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Unstylish ben ik als ik de ganse dag in mijn joggingbroek rondsjok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 sjokke sjokke sjokke, achter moeders rokken, zongen we vroeger vaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Vaak gaat het hier fout, vorig bericht zou met rondsjok moeten beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Beginnen met een deel van het laatste woord schijnt ook te kunnen hier; leuk je weer te zien Rosa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 (bewerkt) Rosa! vindt dat niet kunnen :) 25 juli 2015 bewerkt door rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 en Rosa mag zich lekker aanpassen aan onze dichterlijke vrijheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Dat is duidelijke taal, Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Jane snapt nu dat Rosa ook aan dichterlijke vrijheden doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Doet Yo het nog of doet ze het niet meer? That's the question... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Onzeker over wat Yo bedoelt, wat doet ze of doet ze niet meer is de vraag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 vraag die slechts ons YoYootje kan beantwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Antwoorden; alcohol is het niet, daardoor vergeet ik slechts de vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 De vraag was of ze nog zou opstaan, het is haar weer gelukt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Oorkonde voor Yogajuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Leuk dit spelletje, ik doe mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden