lady jane Geplaatst 5 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 woorddomino was even naar de achtergrond wegens werkzaamheden buitenshuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Huiselijke beslommeringen moeten ook bijgehouden worden hoor Jane, te beginnen met de domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 domino gaat zelfs vĆ³Ć³r op dweilen hoor Von, maak je geen zorgen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 zorgen maak ik me wel om het feit dat ik een rekening moet betalen voor een cursus die ik ooit aangevraagd had maar waarvan ik het lespakket niet op kon halen omdat ik in die tijd niet thuis was en zo de aangetekende brief te laat onder ogen kreeg om het lesmateriaal op te halen wat al was teruggestuurd door het postkantoor en even 500 euro moet betalen terwijl ik eerst 2 weken bedenktijd had of ik die cursus Ć¼berbaupt wel wilde volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 volgen kan ik deze zin niet helemaal, maar dat het om zondegeld gaat is me wel duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Duidelijk zondegeld inderdaad, en misschien ook wel een beetje leergeld, hoe ellendig ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 o ok:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Okergeel vind ik een heel mooie kleur, word ik altijd een beetje vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 vandaag is rood:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 rood is de kleur van de liefde zegt men Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 mensen zeggen zoveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Veel geschreeuw en weinig wol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 wollen spullen kunnen nu wel weer uit de kast gehaald worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 ordenen van het zondagdraadje gaat moeizaam vandaag, dan deze maar weer even helemaal naar boven zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 zetten we dan nog maar een bak koffie Yvon want ik krijg dorst van het op 2 draadjes schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 schrijven is mijn huiswerk weer, wie schrijft die blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Blijft het een warboel in je hoofd,schrijven helpt vaak om duidelijkheid te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Krijgen we vandaag dan toch de omzetting naar nieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 nieuwe dag, nieuw forum, nieuwe kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 kansen zijn nooit verkeken en tot ziens op de domino op het nieuwe forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 forum kan geen afscheid nemen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 nemen we er toch ruim de tijd voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 voor we eruit geknikkerd worden alvast: tot ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 ooit zien we ons weer, zong Vera Lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Lynn Austin is een schrijfster waarvan ik wel nooit iets zal lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden