Jaap Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 werkloos is eigenlijk een stom woord, ik heb werk zat, alleen geen baan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Baantjes zwemmen levert voor ons geen geld op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 opstaan, lopen, vallen, rennen, vliegen en weer doorgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 doorgaan, lieve Jaap! er komt weer iets nieuws op je pad! ( en gewoon even genieten?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 genieten kan ook van iets lekkers op je pad:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 paddenstoelen in kruidenboter is heerlijk genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 geniet en drink met mate; is dat niet een bekende uitdrukking? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Uit rukking daar leek het eerder op de laatste keer dat ik nog es wilde bos paddestoelen at. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 atrix smeer ik op mijn handen omdat ze zo droog zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Zijn wilde bos paddenstoelen dan eetbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Eetbaar als je de "juiste" neemt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Neemt het Vlaamse meisje de dagdraad echt niet serieus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 serieus neem ik het echt wel hoor, maar soms heb ik inderdaad mijn twijfels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 serieus zijn, daar zijn de andere draadjes voor; hier mogen we lekker geiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 twijfels zijn nog geen seconde oud en daar was ze weer met der geiten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 serieus de twijfels werden nog geschreven en de inkt was nog niet droog; en ja hup met de geiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 geiten doen jullie maar een andere keer meiden! nu is het bedtijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Bedtijd kun je van een regenachtige zondag maken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 ma ken bij de fam Flodder aardig uit de hoek komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Komen Kees en Kees ook niet aardig uit de hoek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 hoekse en kabeljauwse twisten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 shouten van de daken wilde ik wel, dat dit zou zijn mijn antwoord favouriet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 favouriet kent mijn woordenboek niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 niet dat het voer voor fieten zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden