haddock Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 verkeerd is slechts wat niet deugd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 deugd rijmt op jeugd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 jeugdige overmoed ben ik al lang kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 kwijtschelden is prettiger dan uitschelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 schelden schelden doet niet zeer, pak oppuh billug geeft wat meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Meer is niet altijd beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 mores leren is zo hollands, waar zou dat dan weer vandaan komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Dus blijkt dat Mores (meervoud van mos: 'gewoonte') Latijn is voor: 'zeden, goede manieren, gebruiken' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 mores is wel een beetje studentikoos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Studentikoos kun jij jezelf niet meer noemen, als kersverse wonigbezitter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Woningbezitter, dat is mijn hypotheekverstrekker alweer een jaar of tien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 dus een kat is geen mus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Een mus is ook geen krokodil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Krokodil heb ik ooit zeer smakelijk verorberd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Verorberd word je smakelijk door een krokodil als je niet uitkijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Uitkijken met krokodillen moet je altijd, Jen heb je echt wel eens krokodil gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Gegeten heb ik dat in een Afrikaans restaurant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Afrikaans restaurant, krokodil op het menu, boontje komt om zijn loontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Loontje wordt binnenkort weer gestort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 loont je droge periode niet afdoende, kijk dan zo even naar ned.2 om 00.15 u, dan stijgt je motivatie waarschijnlijk weer een paar punten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 punten gaat mijn motivatie wellicht niet stijgen van de helaasheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 helaas heidt de klok ook bedtijd voor mij, maar het schijnt wel een goede film te zijn; 4 sterren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 sterren verdient die film die zowel pijnlijk is als hilarisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 hilarisch lachen zo laat op de avond geeft plooien rond mijn mond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 mijn mond zegt welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden