haddock Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 verkeren in 'n staat van weinig macht doet je tot bijzondere sprongen noden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 noden lenigen is een zinvolle manier van met de kraan open dweilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 dweilen met de kraan open uberhaupt als zinnig zijnde kunnen betitelen doet mij niet alleen verlangen maar ook uitvoeren: bedwaarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Bedwaarts gaan, moet je overdag zoveel mogelijk zien te vermijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 ver mijden we vaak als het om rampen gaat; wat in Ned. gebeurt komt al heel wat dichterbij en wat er in ons eigen kringetje gebeurt daar kunnen we niet omheen: actie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 actief deelnemen aan dit forum is een zeer positieve actie in onze strijd tegen jeweetwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Jeweetwel weerstaan en bestrijden kan ook wel zonder met alle geweld op het forum te reageren op dingen waar je geen verstand van hebt, die je niet kent en waar advies of raad op kunt geven endus uitmondt in dooddoeners en tegeltjeswijsheden. Aanpassing: stukje weg gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Tegeltjeswijsheden zijn natuurlijk helemaal niets maar nog erger is, besef ik nu, het bestrijden!, dat wij niet kunnen drinken mag niet en nooit betekenen dat we het anderen die er wel mee om kunnen gaan niet gunnen. Wijziging: +! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 gunnen moet je eigenlijk eenieder het beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 beste Had, kort en krachtig, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Mooi dat er nog mensen zijn die een beetje kunnen nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 na denken komt meestal doen, bij mij vaak andersom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 andersom is denk ik niet zo slecht, het hart voorop, intuitie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 intuite zegt me dat het tijd wordt voor voorzichtigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 voorzichtigheid is de moeder der porseleinkast, maar zeker niet het mijne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 mijne kast met porseleinen beeldjes is al vaak genoeg in elkaar gestuikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 gestuikt kan het zijn, maar als ze er niet zijn kan er niets meer mee gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 gebeuren kan het mij wel eens dat ik goed bedoeld een tegeltjeswijsheid deponeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 deponeer ik toch even een tegeltjeswijsheid: Als je een ander was, zou je dan bevriend met jezelf willen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 zijn of willen zijn maakt wel veel verschil; ik wel willen, maar zijn niet ben ik bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 bang ben ik dat ik die vraag met het zelfde antwoord zal moeten beantwoorden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Beantwoorden van vragen van iemand die dementeert, is geen sinecure Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 woord houden is waar het meestal om draait Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 draait morgen mijn maag letterlijk om in Slagharen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst 26 september 2012 Toch kan ik me niet voorstellen dat je daar vrijwillig instapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden