VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Lezen van het forum kunnen we blijkbaar nog de ganse dag, of doet tactive mee aan de Belse wapenstilstand feestdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Feestdag.....voor mij elke dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 dagdromen was mijn lievelingsvak op school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 School er in die tijd dus ook al een levensgenieter in jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 jou is een naar woord om mee te beginnen zo vlak voor het einde van dit oude forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Dit oude forum moet ik dan toch maar een wat makkerlijker afsluiting meegeven vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Ik vind dat dit oude forum zal moeten verdwijnen in verband met de landelijke bezuinigingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 bezuinigingen zie ik hier niks van, alleen de privéberichten weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 weg zijn die van mij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) ook ik lees nog iedere dag mee met jullie en kan nu heel moeilijk wennen aan het nieuwe forum 14 november 2013 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Forum zal vanzelf gaan wennen hoor Kunsie, wees maar gerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 gerust ben ik daar ook wel op hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hoor ik dan toch zo stilaan bij de dino's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) Dino's zijn niet meer van deze tijd! 14 november 2013 bewerkt door Redroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 tijd gaat snel, je weet het wel...zinnetje uit een poëziealbum, maar poëziealbum is een lastig woord om mee te eindigen, dus brei ik er nog wat aan vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Vast en zeker dat ik nu lekker ga eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Eten net gedaan en voor morgen al klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 klaar met eten ben ik eigenlijk nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 nooit is nogal wat om te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Zeggen zijn alleen maar woorden, doen zijn daden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 daden leiden soms tot heil, soms tot onheil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 onheil wil ik niet over mezelf afroepen, maar ook niet over jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Jullie zijn in i.i.g. goed bezig op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Forummers hebbeb elkaar hier weer gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 gevonden heb ik Nancy ook weer nadat ik een tijd forum-af was en weer aan de drank zat nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden