lady jane Geplaatst 18 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 boeiend is ook de bijbehorende tekst: Tis al vant vercken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Verckens zijn heel intelligente dieren, daar verkijkt de mens zich nog wel eens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 opeens vind ik het niet erg meer dat ik kan eten als een varken:D:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 varkenshaas is mijn favoriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 favo rietjes waren de neonrietjes bij de kinderen; die waren altijd als eersten op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Op feesten en partijen zie ik steeds vaker meisje breien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 breien is weer in, blijkbaar?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 blijkbaar wel, want overal duikt het weer op; zelfs ik heb lintbollen gekocht en naalden nr 12! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 nr 12 naalden, dat gaat lekker snel, maar wat breidt men tegenwoordig, een wintersjaal wellicht?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 wellicht, maar dat kan zelfs ik, neem nou dit kunstwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 kunstwerk lijkt wel geborduurd; als er iets is waar ik gƩƩn geduld voor heb is het wel borduren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 borduren was het zeker niet, voor dit werk was het misschien wel een meer voor de hand liggende techniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 techniek die wel werd gebruikt ben ik wel erg nieuwsgierig naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 naar ik vernomen heb kan het ook zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 zo hee, dat is wel wat voor mij ook, maar dat is geen lint meer; dat zijn kabels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 kabels zijn misschien eerst gepunnikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 gepunnikt, toe maar Jaap, wat een eenvrouwcipatie spreekt er uit jouw kennis:D; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Kennis van de nuttige handwerken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 dus kan ik jullie ook vertellen dat je nog kan naaien, haken, weven en kantklossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 kantklossen lijkt me hier wel een hƩƩl zeldzame hobby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 hobby, die ik heb ik wel verslind boeken bij het leven ook niet goed want zo kom ik niet aan mijn huishoudelijke taken toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2013 toedeledokie en ratseflats zijn 2 woorden van een frummer die ik hier toch wel mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2013 missen doe ik ook domino- maatjes hier, dus hierbij een oproepje om mee te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2013 Doen van een oproepje lijkt te helpen toch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2013 Toch leuk dat je er weer bent Vlaams deernke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden