haddock Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 liggen er ooit wel dingen op de plaats hun toegewezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 toegewezen plaatsen van bepaalde objecten hier in huis kunnen zomaar opeens van plaats veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 veranderen van vindplaats van belangrijke dingen als sleutelbossen wordt hier gedaan door ons familiespook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 familiespook waart dus blijkbaar overal rond en niet alleen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 hier en daar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 daar zijn het ook spoken voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 oplossing die voor mij ook prima werkt maar dan heb je nog die autosleutels!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 autosleutels heb ik niet, maar mijn fietssleuteltje is ook wel eens onvindbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 onvindbaar zijn mijn bestanden op de computer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 computer en ik hebben ook een bestand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Een bestand geeft toch altijd nog de nodige spanningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 spanning en sensatie was de wedstrijd van vanavond; helaas wel alle 6 sets nipt en eervol verloren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 verloren gewaande krachten kunnen soms zomaar weer boven komen drijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 drijven in het superzoute waterbad vd sauna doet me me in de 7e hemel wanen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 wanen van 7 maagden in witte gewaden op 7 grijze paarden die hier door de kamer draven krijg ik spontaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 spontaan barst ik hiervan in lachen uit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 uitstekende manier om de nieuwe dag te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 beginnen van de dag is meestal niet zo'n probleem en de rest van de dag :)eigenlijk ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 niet helemaal waar overigens, uitgezonderd de trekmomenten dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 dansend door die trek heen levert je vast iets heel kunstzinnigs en wilds op:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 op en neer en heen en weer springen helpt me wel door de trek heen inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Inderdaad lijkt het erop dat die 20 graden van morgen wel eens zouden kunnen kloppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Kloppen de berichten dan wordt het morgen warm, maar nat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Nat worden we, maar ik heb meer last van het gemopper over het weer dan van het weer zelf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 zelfstandig een beroep uitoefenen is een uitdaging, zeker in recessietijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden