Aicha Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 geeft altijd een akelig gevoel iemand missen maar we moeten er mee leren leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 leven is soms hard, maar vaak is het best te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Doen we net alsof alles goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 gaatjes boren in de WC-muur moet ik nog steeds en een nieuwe kalender ophangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Ophangen doe je aan haakjes, dat weet ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 ook Taatje werkt met timmer en rolmaatje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 rolmaatje is een grappig woord, als je het ziet als een maatje waar je mee ligt te rollenbollen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 rollebollen doe ik elke dag met mijn hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 Mijn hond is mijn maatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 maatje mƩƩr; heb ik weer:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 weer is het weer hier pfffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 pfffffff, ik word een beetje moe van mijzelf vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 vandaag begin ik aan van alles en nog wat maar maak niets af dus ga nu maar een boek lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 lezen, ja dat doe ik ook te weinig sinds ik op adb zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 zit juist vaak te lezen op Adb, maar je bedoeld een boek natuurlijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 natuurlijk is het vandaag weer eens berekoud maar dit weekend wordt het beter (zegt men). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 beter koud en droog dan warm met wolken en regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Regen is goed voor de paasvuren en de plantjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 plantjes snap ik, maar regen en paasvuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Paasvuren werden niet aangestoken omdat het door te weinig regenval te droog was en daardoor kans was op Gigagrote Vuren die alles zouden verwoesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 paasvuren zijn al voorbij maar kwam net tot de ontdekking dat al mijn balkonplanten volledig uitgedroogd waren (gelukkig leven ze nog wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 weltevree leek me vroeger een leuke naam voor mijn huisje, alleen had ik me daar geen appartement bij voorgesteld, maar een lieflijk huisje aan een dijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Dijken zoals jullie die hebben , die hebben we niet in Belgie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Belgie heeft zeker de Graaf Jansdijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 graaf jansdijk hebben we ook in nederland, bij het plaatsje Axel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden