Frodo Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 hoor Yvonne en Roza leg 2 marshwallows naast elkaar, kijk naar de kleur en de vorm en beeld je in dat je een man bent wat zie je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Dan zie ik twee marshmallows naast elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Elkaar een beetje ruimte geven, daar ben ik altijd een voorstander van geweest en roza (of was het met een s Jane) jij bent zeker hier iemand die dat heel goed kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Kan het zijn dat Frodo het woord negerinnentetten niet durft typen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 typen van zo'n woord zou ik ook niet durven; gelukkig kan ik geen Bels lezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Lezen doe ik hier met veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 plezier heb ik vanavond tijdens het etentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 etentje moet ik zelf in elkaar flansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Flansen heb ik net gedaan. Jam gemaakt van meloen met kokosmelk! Ben heel benieuwd hoe dat zal smaken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Smaken zal het zeker en vast heel goed maar heb je dan verse cocosmelk gebruikt en hoe heb je het laten "dikken"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 dikken gaat bij mij met suikers, bij zonnetjes vast met pectine o.i.d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 O.i.d. smaakvol is doet er niet toe, als het de maag maar kan vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Vullen van de maag? Je bedoelt zeker zakken vullen? Nu je ook eindelijk bij de boeven hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Hoort hoort ,zonnetjes heeft gezoet en ingedikt met geleisuiker en marmello. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 marmello, waar koop je dat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 dat mag je Nance per pb vertellen :rose:; ik wil het niet weten:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 weten mag ik het eigenlijk ook niet, want uhhhhhh, ik zie de calorieƫn alweer op me afvliegen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 op de grond kan je ook lelijk vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 vallen we op mannen, op vrouwen of gewoon op:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Op die vraag kan ik een heeeeeeeeeeeeeeel lang antwoord schrijven maar in t simpel gezegd, vooe mij dan, ik "val" op een bep. persoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 persoonlijk val ik soms op, soms tegen en soms mee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Afvallen, nee hoor opvullen eerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 eerder aankomen:D beter dan later vertrekken:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 vertrekken op vakantie doe ik binnen 3 weken, zalig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 zalig dat ik morgen al vertrek, maar vandaag wordt het druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden