Aicha Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 kwam ook bij mij in gedachten op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 op is mijn koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Koffie kunnen we natuurlijk altijd bijzetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 bijzetten in het graf van vrouw I doet mij afvragen; naast wie mag vrouw II straks liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 liggen er nog koekjes in de kast?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 kast blijft vandaag gesloten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 gesloten en op slot????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Slot zit er op en de sleutel heb ik ingeslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 slot is noodzakelijk voor koekiemonsters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 ingeslikte sleutel komt er vanzelf wel weer uit, maar nee, lamaar, hoefnie meer.....koekiemonster, ja dat ben ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ik eet het liefst stroopwafels en speculaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 speculaas is toch met sinterklaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Sinterklaas??? De pinksteren moet nog komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 komen we bij de vraag waarom ze hier pinksteren sinksen noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Noemen van Sinksen in Vlaanderen voor Pinksteren, is afgeleid van de Latijnse vertaling van pentekostĆØ, namelijk quinquagesima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Quinquagesima, hmm is dat niet de benaming voor de zondag vĆ³Ć³r Aswoensdag, vijftig dagen voor Goede Vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Vrijdag is weer afgeleid van de Germaanse godin Friia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Venus is bij heldere hemel toch zichtbaar soms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 genoemd word ik nooit Nancy, alleen hier, maar dat zal wel duidelijk zijn, toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 toch wel kromme zinnen om de domino in stand te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Google is een stomme hond die gelukkig verhuisd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Is Google dan de naam van die hond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Hond of kind of kat een naam geven, hier is de lange lijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Lijst hadden wij niet nodig om onze kinderen en huisdieren te voorzien van een naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Naam moest wat ons betreft juist NIET op zo'n lijst staan, wij zochten dus namen uit die niet vaak werden gebruikt, gewone namen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden