Asterix Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 Zeg dan Firefox of Opera of iets dergelijks, maar IE. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 VraagjeIk heb een liedje, maar ergens halverwege moet dat afgekapt worden. Er is vast wel een programma waar je dat mee kan doen, toch ?Kan het ook met mediaplayer ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Het is al gelukt !Als mensen interesse hebben zal ik het uitleggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Opera is ook voor Windows. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 voutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Als ik een antwoord wil neerzetten moet ik de CTRL toets ingedrukt houden als ik op 'antwoord' klik. Ik neem aan dat dat iets met mijn instellingen te maken heeft. Wie oh wie kan mij vertellen waar het aan ligt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Mijn dvd speler heeft een uitgang voor boxen:Audio L RCenter L RWoofer L RNu heb ik best fijne boxen dus die wil ik er wel op aansluiten maar de snoeren van de boxen hebben geen tulpjes. Kan ik die los kopen en eraan zetten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Dit is echt helemaal te gek:http://www.dvdvideosoft.com/free-dvd-video-software.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Weet iemand een goed computertijdschrift ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Dar, weet je nu al hoe in te loggen in je modem ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Hannah1, log eens in bij je router/modem en verander het kanaal eens even. Dat kan soms ook veel doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Vraagje: heeft iemand een tip voor een mobiele telefoon met internet waarop ik ook kan forummen?Iets uit de consumententest ofzo?Ik baal ervan dat mijn werk zo goed beveiligd is dat ik jullie daar wel kan lezen maar niet antwoorden. Maar er is nu zoveel te koop, ook met fototoestellen met 8megapixels zelfs erop, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik las wel eens van iemand (EM?) over een Iphone?Toch te vroeg geboren; mijn kinderen zijn hier straks vast veel beter in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hoi Alaine,Ik werk al enkele jaren met een HTC (verschillende modellen), en deze doet het prima hoor. Klein nadeel (geldt voor alle pda's) is het kleine scherm. Je moet altijd veel liggen scrollen, maar ook dat went wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dank, Will; ik zal er binnenkort in de winkel eens naar kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Goedenavond!Ik ben nu van plan om een Nokia N97 mini aan te schaffen. Iemand ervaring met het internet gebeuren van dit apparaat? Handig hierop te forummen?Een alternatief is de HTC Touch Pro2, maar die is zo groot dat ik 'm niet aan m'n broekriem kan hangen.Overigens vind ik het nog wel een bezwaar dat als ik m'n nummer van m'n prepaid meeneem, ik dan het beltegoed kwijt ben. Ik hoopte te kunnen onderhandelen dat ik dit mag meenemen, maar dat doet KPN niet (en dat is wel de provider met het beste bereik). Is dat iemand van jullie wel gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Gezien de snelheid van reageren heb ik de Nokia maar aangeschaft. Zodra internet het doet zal ik eens proberen te forummen hierop (gezien de feestdagen is-ie nog niet geactiveerd; laat staan dat ik al heb uitgezocht hoe het allemaal werkt). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Dankje Dar; wel moet ik eerst nog uitvinden hoe ik de telefoon en het internet kan 'aanzetten' (het nummer is net vandaag omgezet, maar hij geeft nog 'sim registration failed' en als ik mezelf bel krijg ik de voicemail: grrrr!). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ook zo'n last van kruimels, kattenharen, vette vingers enzovoort op je toetsenbord? Of liever gezegd, er in. Tot dusver borstelde ik het, ondersteboven gehouden, voorzichtig met een borsteltje. Dacht bij mezelf: waarom bestaan er eigenlijk geen toetsenborden met tiptoetsen? Even googlen. En ja, die bestaan. Ik weet niet of ik het merk mag noemen, anders haalt Tactive het maar weg. Het is van Cleankeys en ook bij diverse dealers in Nederland verkrijgbaar. Wel even doorsparen. Ben benieuwd of er iemand is die ervaring met zo'n tiptoetsenbord heeft.Het lijkt mij in ieder geval erg handig: doekje erover en schoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Soort van keramisch koken dus:Dik heb zo'n plumeau'tje van statisch nylonvreselijk om te zien, maar t werkt prima.Ik type op een mooie nieuwe laptop, dus hettoetsenbord moet schoon blijven en voor het scherm heb ikspeciale reinigingsdoekjes (Wbra 0,39) en die gebruik ik ookvoor de TV's, werkt ook prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hee, goede tip van dat schone aantippen! Lijkt mij prima, voor als dit rommeldingkapot gaat. I'll keep in mind!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Haha, wat lollig Jane, "soort van keramisch koken".Hoe heten die plumootjes van statisch nylon en waar haal je die als ik vragen mag?Namelijk, ik vind ruim 200 euro wel duur voor een toetsenbord waarvan ik niet weet of het prettig werkt en niet snel kapot gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 durf het haast niet te zeggen. 3 voor € 1,-, de kleinste is 20 cm en is voor de laptop, de middelste voor meubels en de langste voor plafonddraden, die was uitschuifbaar (nu gebroken) (arbiW) en je ziet ze echt overalook van die grabbelbakken voor 0,50 op de markt weet je wel, en in R'dam heb je noitcA ook altijd raak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Gelukkig dat je het wel durfde te zeggen Jane, want nu heb ik een setje van rekkolB.Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden