Spring naar bijdragen

Hobby draadje


bolletje

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Goh Lenie wat is dat schilderij prachtig zeg.

Waarom probeer je niet zelf alvast een tekening te maken van je andere bull. Er zijn veel foefjes die je kunt gebruiken om het tekenen wat makkelijker te maken.

Het zou erg mooi zijn als je een tekening hebt hangen die je zelf gemaakt hebt.

Als je er serieus over na denkt en besluit het te gaan proberen wil ik je graag wat helpen om makkelijker te leren tekenen.

Ik heb wel meer mensen geholpen om te leren tekenen en schilderen. Is denk ik ook niet zo moeilijk om dat via de pc. te doen.

Denk er maar eens over na of je zin hebt. Ik doe het met liefde en plezier.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Gunn Skyrim is hartstikke mooi maar soms kom ik er toch niet helemaal uit. Je ziet een witte en een blauwe pijl boven in het beeld maar ik kom daarmee nog al eens in de war.

Verder zijn er de hoofdvragen maar als je dan in die rij kijkt zijn er ook een hoop subvragen maar daar raak ik soms mee in de war. Als ik een hoofdvraag heb en ik wil dus eerst die subvragen gaan doen, lukt dat vaak niet. Nu is het best een grote rij geworden. Is daar soms die blauwe pijl voor? Hoe komt ik er achter hoe ik die subvragen moet gaan doen.Zijn daar ook ergens aanwijzingen voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje,

Die witte pijl staat doorgaans voor een quest die je op dat moment in je directe omgeving eventueel kunt doen. Die blauwe pijl kun je in je map (ver)plaatsen op b'paalde locaties die je nog niet ontdekt hebt. Zo kun je aan je kompas zien of je in ieder g'val in de goede richting loopt. Pas wanneer je een locatie ontdekt hebt, is 'Fast Travel' moog'lijk. Sommige (side)quests kun je niet doen omdat er eerst een hoofdquest g'daan moet worden. Dat moet ook wel, anders loopt 't eigenlijke verhaal van de game niet lineair. Dat kun je in de map van de quest-locatie zien. Let wel, niet alle quests zijn verplicht om Skyrim uit te spelen. Echter mis je daarmee wel een hoop diepgang. Ook ik doe niet alle quests. De game is al groot g'noeg. 'k hoop dat dit je voorlopig helpt, Bol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel voor je antwoord kerel. ja ik wist wel dat je eerst de lokatie moet ontdekken voor je de mogelijkheid hebt om Fast travel te doen. Maar soms lijkt het net of veel dingen door elkaar lopen. Dan is het een beetje een rommeltje bij mij. maar mooi is ie hé?

Ja ik wil ook graag altijd alle quest doen want dat vind ik het mooiste.

Wel vind ik nog steeds het uploaden van krachten, gezondheid enz. moeilijk. Dat heb je in Fable ook maar daar is het wat duidelijker dan hier. Maar we komen er wel uit. En anders heb ik nu een grote broer waar ik het aan kan vragen.;)

Wat zijn nu jou games, behalve Elder Scrolls? Heb je ooit Zelda gespeeld? Iemand op internet vergeleek Zelda met Skyrim. Vind ik niet helemaal juist. Toch meer Fable alleen Elder scr. vind ik grafish erg mooi en inderdaad heel uitgebreid.

Maar noem eens wat titels die je hebt aan games? En game jij alleen op de p.c. of heb je ook b.v. xbox360 of de ps.2-3?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Spikie weet je wat me erg leuk lijkt hé, als je een schoon doek pakt en daar een foto van maakt en dan iedere keer dat je er aan werkt, een foto hier plaatst met uitleg hoe je het gedaan hebt. Wie weet kun je nog veel mensen leren hoe jij een schilderij opzet. ik ben ook heel benieuwd. Zeker de kleurencombinatie paars rood geel groen en goud vind ik erg mooi.

Ze zeggen wel eens rood en groen is boerenfatsoen maar ik vind het een pracht combinatie. Net zo als rood en donkerbruin. Doet me aan m'n jeugd denken, weet niet waarom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

Mijn hobby is sieraden maken! erg leuk ik maak ze met van alles van swarovski tot leer bedelarmbandjes noem maar op en dat is een prettige afleiding! je bent met je handen bezig en je hoofd staat in creatieve modus. ik dronk nooit tijdens sieraden maken dus als je daar mee bezig bent denk ik er ook niet aan! ik las over buikdansen ohhh dat wilde ik een tijd geleden ook doen! misschien wel leuk om dat ook eens te proberen! ik heb toen al wat dvds in huis gehaald om et te leren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leann we hebben hier iemand gehad die dat ook deed. Buikdansen. Heb ooit een clip gezien van haar op you tube. Ze maakte ook zelf haar kleding. Prachtig mooi wat ze allemaal maakte joh.

Jammer dat ze hier niet meer is anders zou je van haar ontzettend veel kunnen leren.

Is er bij jou in de buurt niet iemand die les geeft? kun je zo op internet opzoeken.

Maar heb je ook foto's van de spulletjes die je maakt? zou je op dit draadje kunnen zetten als je wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja mooi Spikie, je kan er heel veel uithalen hoe je je toen voelde. Vooral die felle kleuren daar houd ik van. Doe dat bij mijn schilderijen ook.

Doe je er ook nog een lijst om of laat je hem zo? En zo ja, wat voor 'n kleur doe je die? Want ik denk dat ik daar wel moeite mee zou hebben om de juiste kleur te vinden.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieve lieve Spikiemeisie het gaat er toch niet om dat de een beter schildert dan de andere? Echt niet.:heart: Er zijn miljoenen schilders die beter zijn dan ik, maar dat vind ik helemaal niet er, ik heb plezier in het bezig zijn. Iets te maken waar ik een stuk van mijzelf in gelegd heb. Jij schildert anders dan ik, misschien ook veel sneller, maar niet beter of slechter hoor.

Ah ja dat doe ik ook, de zijkanten schilderen, zeker als ik gebrek heb aan lijsten.

Overigens ik kijk wel heel vaak op rommelmarkten of er lijsten zijn voor een prikie. Die spuit ik dan een andere kleur die bij het schilderij past.

Ja en blauw is een hele mooie kleur, het geeft rust en als je er lang naar kijkt is het heel kalmerend, en verzacht geestelijke pijn, dus hoop ik dat als het klaar is je het op hangt en er veel rust van krijgt.:present::sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de naam van een site gekregen waar je je eigen spullen op kunt zetten en eventueel verkopen. Daar mag je maximaal 50 stukken op zetten en het is gratis en voor niets.

Spikie is dat niet iets voor jou meis? Wel erg leuk om iets wat je zelf gemaakt hebt, te kunnen verkopen.

Heb nog al eens op kunstmarkten gestaan en voelde me erg gelukkig als mensen voor mijn schilderijen, beelden of andere dingen, geld gaven. Een bevestiging dat ze het mooi vonden. Geeft een hele grote kick en je zelfwaardering gaat omhoog.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...