Spring naar bijdragen

Vragen en verhalen over je huisdieren.

bolletje

Aanbevolen berichten

Haha, heerlijk.

Ik heb mn andere ouwe hond een paar weken geleden laten inslapen.

Nix aan:(

Lievere hond was er niet te vinden(al zal niet iedereen dat met me eens zijn)

We hebben een nieuwe hond. Is al volwassen en een dikke schijterd.

Bang voor zo ongeveer alles. Het gaat nog niet super samen met

onze kleine urt maar met tijd en boterhammen zoals Fran placht te zeggen

zal het wel es goed komen. Ik oefen in stoerheid. Das moeilijk.

Hahaha, wat ben ik weer grappig...

Nou ja, ik zeg tegen em dat tie goed naar mij moet kijken:D

Ik ga regelmatig alleen met hem wandelen en zoek andere honden op.

Teveel honden tegelijk kan ie niet zo goed hanteren maar 1 of 2 tegelijk

een beetje beter. Geduld is een schone zaak nietwaar?

Hij is ook bang voor de kat en tegelijkertijd intrigeert de kat hem.

En wat helemaal niet mag maar wel gebeurde vanochtend: ik werd

wakker gekust door onze nieuwe prins. Ik lag nog ff heerlijk te dommelen

en ineens was onze held daar. Hop op bed gesprongen mij wakker kussend.

Stout maar wel lief. En ach, het was de hoogste tijd om op te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Bammie wat erg zeg. Inderdaad een lievere hond kon je niet hebben. Het was zo'n lobbus ik heb hem hier gezien. Een heel rustig dier, met een voor mij hele wijze uitstraling. Maar hij heeft het goed gehad, en je hebt, hoe pijnlijk ook, de juiste beslissing genomen meis.

Kan Fjanny er ook een beetje mee om gaan? Hopelijk kan Schijtertje de lege plaats een beetje opvullen en wordt ie ook zo lief. Heel veel sterkte voor jullie allebei.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yah zijn echt leuk hoor :) Maar we wat klein he LOL, mijn mannetjes fretten bijna net zo groot he. Oeps trouwens ik had op je foto gereageerd en mocht/ kon niet dus weet niet of het nu al weg is, zal eens kijken. Was een beetje zonder erbij na te denken, was nie echt wakker. Nou zou niet weten hoe te verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje, aaaaaaah, wat een lieverds!!! En hoe je Chi ook ligt bij de katten, helemaal super!!! Ik zie dat attachments niet zijn toegestaan hier? Ook met een PB niet? Ik zit verder niet op sociale media waar ik een foto van mijn mannetje kan plaatsen. Is er nog een andere manier hier? :huh:

@Diesel; jij hebt fretten? Wat ontzettend leuk! Heerlijke beesies ook. Als het aan mij lag dan woonde ik in een soort mini-dierentuin (waar alles vrij rondloopt dan). Maar goed, 1 superwoef is ook prima (anders loopt manlief gillend de deur uit).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ans ik plaats de foto's altijd via Image Shack. Misschien dat je die op kunt zoeken als je een geplaatste foto van hier kan downloaden. Dat gaat heel makkelijk om ze via Image hier te plaatsen.

Mocht het niet lukken meld het dan ff dan kan misschien iemand van hier je helplen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, hij is pas 6 maanden en begint nét te puberen. Ik houd m nog liever even klein:)

Misschien een eerste date als hij een paar maanden verder is?

Met chaperones erbij uiteraard;)

Maar Bolletje, Jane heeft wel een punt: Het zouden mega-mooie pups worden mocht de vonk overslaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane ik loop er wel over na te denken hoor, het zou voor Puck zelf goed zijn als ze de gevoelens van het moederschap zou leren kennen maar o ik ben zo bang dat het verkeerd gaat.

Daten kan altijd hoor Ans, al is het alleen maar omdat ze dan lekker kunnen spelen, want dat is wat Puck het aller, aller, allerliefst doet, ja en met mijn kater is het wel leuk maar niet echt.;)

Het is zo'n lummel die kater maar voor echt spelen moet je twee honden hebben, dus je bent welkom hoor met die kleine van je.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, spelen is mn pup zijn lust en zijn leven. Dus een playdate zou heel leuk zijn! Het is zo leuk om te zien hoe Chi's op elkaar reageren.

En wie weet, later als ze groot zijn... diner bij kaarslicht, Marvin Gay op de achtergrond, een bak oesters erbij... haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha Janus.

Ans, de mijne houdt meer van ossestaart, vleesstaafjes, pensstaafjes, (ppffftt) en kruidkoek. Denk dat ze oesters niet zo lekker vind, of m'n katten moeten het eten dan wil ze het ineens ook. Broodnijd noemen ze dat hé?

Maar het zou echt leuk zijn als ze elkaar een keertje kunnen ontmoeten. Het is zo'n geweldig lief speels diertje, er zit echt helemaal geen kwaadheid in.

Igor is ook met haar hondjes hier geweest, en met de meeting was Bammie er ook met twee lieverds, ja en dan is mijn hondje, na de eerste schrik, hartstikke blij.

Nou Draak als het gaat om wat ik echt mooi vind dan zijn het wel die grote lobussen hoor. We hebben op de basis twee turkse herders. Een daarvan kijkt echt heel erg scheel. maar lief, en groooooooooooooooot Die trekken me veel meer dan een klein hondje maar ik heb een hekel aan uitlaten en zo'n kleintje doet het in m'n tuin. Na een regenbui is het weg. Die kruipen lekker op schoot, en zijn de hele dag bij je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...