smart Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Most of us have two lives the life we live and the unlived life within us Between the two stands resistance nancy en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Happy Valentines day smart en Sis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 16 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2017 (bewerkt) Waarom dronk ik eigenlijk? Ik dronk : omdat ik op zoek was naar geluk, maar ik vond slechts ongeluk. Ik dronk : omdat ik erbij wilde horen,maar... ik werd steeds eenzamer. Ik dronk : omdat ik vrienden wilde, maar ik kreeg er enkel vijanden bij. Ik dronk : om mezelf moed in te drinken, maar.... ik werd steeds angstiger. Ik dronk : om mezelf te ontspannen, maar.... ik begon steeds meer te trillen. Ik dronk : om zelfvertrouwen te krijgen maar.... ik werd steeds onzekerder Ik werkte maar door mijn gedrag raakte ik mijn baan bijna kwijt. Ik wilde vergeten, maar ik stapelde alleen maar negatieve gedachten op. Ik wilde uitrusten, maar ik werd uiteindelijk doodmoe van het drinken. Ik wilde het leven aankunnen maar...... ik dronk mezelf bijna dood. Ik was op zoek naar de hemel maar ik vond de hel. En daarom wil ik niet meer drinken! Ik neem nu de dingen zoals ze zijn.Vandaag, per 24 uur. Dat is te overzien en ik doen mijn best om dat te bereiken.Ik wil....een nuchter leven. 19 februari 2017 bewerkt door Sis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2017 Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 It's your road, and yours alone.others may walk it with you,but no one can walk it for you. ~ Rumi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 (bewerkt) "Als we van binnen veranderen, dan verandert de wereld om ons heen ook" ~Jean Shinoda Bolen~ 19 februari 2017 bewerkt door Sis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 "De toekomst hangt af van wat we in het heden doen" ~Mohandas K Gandi~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 I like to like (helaas Pelle) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2017 basta en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2017 smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2017 erik en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 (bewerkt) "Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan". Pippilotta Viktualia Rolgordijna Kruizemunta Efraïmsdochter Langkous (hannah ) 29 maart 2017 bewerkt door Kohtje Mai, kruidenthee67 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 Als een schaduw. Ik stond vandaag met mijn rug in de zon En keek naar mijn schaduw, die mij volgde in alles wat ik deed. Mijn schaduw kan nooit een bron zijn, kan nooit uit zichzelf bewegen, moet altijd volgen. Als ik altijd blijf leven als een schaduw, niet bewegend vanuit mijzelf, maar altijd volgend, word ik nooit mijn eigen Licht. Lichtflits huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 BE TOGETHER NOT THE SAME Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 "Je kunt vrouwen in 2 groepen verdelen, maar ik zou het niet doen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 the best man for the job is a woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2017 Rapport Share Geplaatst 29 april 2017 (bewerkt) Voor €180,= een viool gekocht op de vrijmarkt, van een meisje van 6 Niet goedkoop maar alles beter dan dat ze er op was blijven spelen RUMAG 29 april 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2017 (bewerkt) 8 mei 2017 bewerkt door lady jane kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 23 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2017 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 完全同意。! Bob, Vasja en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Drug abuse is directly linked to escaping pain, and is usually rooted in child hood trauma/Artist credit: Paweł Kuczyński “Here fishy fishy…”/Artist credit: Paweł Kuczyński Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 (bewerkt) * foutje 4 juni 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 (bewerkt) Papa wat is een alcoholist? Zie je die 2 bomen daar? een alcoholist ziet er daar vier. Maar papa, maar er staat er maar 1 hoor. 4 juni 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden