lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1/2 pizza salami tussen de middag teveel stokbrood gegeten en nu geen honger meer. Straks nog een avonddienst in het inloophuis dus al mn ingekochte bloemkool en boontjes moeten nog maar even wachten. Vanmorgen 3 kwartier in de stromende regen gezwommen maar heen, terug en de boodschappen allemaal droog kunnen doen. Soms zit zelfs het Hollandse weer mee. En ik was bijna de enige in het bad dus kon lekker op mn rug zwemmen en veel ruimte innemen😇 Quinn en bumperjim reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Hier terug van weg geweest. Zie Wie is wie. Hier ook een pastaatje maken. Zin in. Heb een roerige tijd achter de rug. Schrijf ik nog wel. Fijn hier weer te zijn.
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dank je @Quinnwaneer ga je naar je huis ? ochtend vliegen we vanavond nog 1 keer uit eten 🙈😅eigenlijk al ver over ons budget heen maar ach carpe diem ofzo welkom terug @Marjolijn pizza lekker @lady jane
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden nou ik heb liever Grieks eten als ik eerlijk ben Kaatje. dus geniet van je galgenmaal straks, je bent thuis eer je het door hebt. tijd vliegt he, 2 x zo hard als je met vakantie bent.
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @Kaatjemama ik was er vanochtend, begon wel goed, maar ging toch wat mis. Maar ik ben er een uur geweest.
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Zojuist zei lady jane: 2 x zo hard als je met vakantie bent. Zeker waar ging zo hard
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Zojuist zei Quinn: ging toch wat mis. Kak jammer @Quinn toch een uurtje volgende poging beter 🤗 Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden elke stap is er een dappere dodo Quinn Kaatjemama en Quinn reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden nog n half uurtje tennis kijken het is spannend. fijne avond.
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Kaatje🌺 leuke dingen Gezellige vakantie en trots op me zelf en me man
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Kaatje🌺 Quinn 🧡 Reacher 💜 Leuke dingen: leren om dingen uit te praten. Marjolijn en Kaatjemama reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mag ik weer mee doen met dag- en nachtpact? Dat zou weer een mooie stok achter de deur zijn. Zo ja, dan meld ik me graag ervoor. ik heb een pittige periode achter de rug. Heb een (1) uitglijder gehad begin augustus.. vandaag dag 16 gelukkig weer. Dat was ouderwets verdoven van veel pijn. Dus weer oud copinggedrag, wat ik uiteraard niet wil. Pittig geweest qua zkh. Maar afgelopen maandag wel lange dag, maar twee ontzettend fijne empathische artsen. En op eigen verzoek bouw ik onder begeleiding van mijn huisarts de pittige pijnstilling af. En meer moois: ik mag sinds een dikke maand het nieuwe personeel zijn van een herplaatskatje van bijna 5 jaar. We hebben het erg leuk al samen. Gaat heel goed. Meer fijns: fijn telefoongesprek met zoon die helemaal niet van telefoneren houdt (!!)
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Kaatje🌺 Quinn 🧡 Reacher 💜 Jane💐
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Kaatje🌺 Quinn 🧡 Reacher 💜 Jane💐 Marjolijn Bob
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Marjolijn: Mag ik weer mee doen met dag- en nachtpact? Geen toestemming voor nodig hoor. Gewoon de lijst kopiëren in een nieuw bericht en je eigen naam er achter zetten.
Jannigje Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Ik ben een beetje beduusd van 2 berichten van mensen die overleden zijn. Iemand van mijn koor, al op leeftijd en een oud collega van 60. En twee moeders van vriendinnen. Zoveel mensen tegelijk. En terwijl ik nadacht over hen liep ik voor het eerst sinds 4 weken weer "gewoon" een stukje zonder gehinderd te worden door de slijmbeursontsteking in mijn heup. Ik was me heel erg bewust van het feit dat ik er was, dat ik liep, zij niet meer. Nooit meer. Wat is het leven soms grillig, niet te vatten, onbegrijpelijk. En toen was daar een lieve jonge buurvrouw die teveel nasi had gemaakt/ Wil je een bakje buuf? Zo lief! Dat was er dus ook vandaag.
Jannigje Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden achtpact Kaatje🌺 Quinn 🧡 Reacher 💜 Jane💐 Marjolijn Jannigje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden