Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Zojuist zei Kaatjemama:

Wist niet dat je geen inkomen hebt. Zou idd morgen bellen naar de gemeente en afspraak maken met maatschappelijk werker.voor hulp 

Dat dus. Dat gaat mijn eerste stap worden. Nu verder op mijn eigen draadje.

Geplaatst (bewerkt)

Nachtpact

kaatje🌺

leuke/goede  dingen 

goed diep gesprek gehad met dochterlief gehad over het niet drinken van de vader tijdens het kado kopen 

En appeltaart gegeten 🥳

bewerkt door Kaatjemama
Appeltaart
Geplaatst (bewerkt)

Ik vond het een vermoeiende ingewikkelde dag. Voornamelijk doordat ik die met mijn moeder doorbracht voor een groot deel. Hardhorend en dementerend=ingewikkeld. En ik heb zo weinig geduld helaas…

bewerkt door Lika
Weinig toegevoegd
Geplaatst
1 minuut geleden zei Lika:

Ik vond het een vermoeiende ingewikkelde dag. Voornamelijk doordat ik die met mijn moeder doorbracht voor een groot deel. Hardhorend en dementerend=ingewikkeld. En ik heb zo geduld helaas…

@Likagelukkig heb je nog even gelachen wat moet dat zwaar zijn zeg 🥹❤️

Geplaatst (bewerkt)

Nou dat liep met een sisser af.

Leuks vandaag (gisteren): de schoorsteenveger heeft de 39 graden overleefd. Toen moest hij het systeem nog even testen en was de joke on us, want zo koud was het al niet in de woonkamer en daarna al helenaal niet meer 😭

Nu na een hele nacht luchten is het nog steeds 25 want frisser wordt het kennelijk niet buiten, ik wou eigenlijk hardlopen maar 25 is kantjeboord voor bumperhond de oude dame met de bontjas. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Maar áls het dan ooit weer echt koud wordt kun je veilig stoken Bumper...  zonder gekheid, dat wordt dus weer echt afzien vandaag dan, sterkte. 

Geplaatst

oei @bumperjim, dat scheelt dus 5 graden met hier. Ik heb de boel een uurtje open nu, als ik dan toch
op een idioot tijdstip (voor mij) zit dan maar even luchten. Gisteren de ventilator aan gehad.
Gelukkig gaat het afkoelen verder. En het volleymaatje van vroeger zit 200 km van de branden van Bordeaux
en en heeft nog 3 jaar nodig voor zijn verbouwing klaar is. Hij stuurde foto's van 7 jaar hard werken en zijn privé
woonhuis is klaar. Hij kan met pensioen terug. In 2022 had ik hem exact dezelfde vragen gesteld, zag ik nu in oude mails.
Toen was hij 300 km verwijderd, dus of de branden nu opschuiven? Ik durf niet te vragen hoe dat over 3 jaar zal zijn.
Dan hebben wij misschien jullie klimaat hier ook met die 5 graden heter.

Geplaatst
11 uur geleden zei spirit:

Wel even mijn hoofd leegmaken. Ben me ervan bewust dat ik stappen moet gaan ondernemen. Maar ik moet wel een inkomen hebben wil ik wat gaan doen. Hoe kan ik me inschrijven zonder inkomen?

Inschrijven voor een sociale huurwoning bedoel je? Dat kan ook als je nog geen inkomen hebt. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...