spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zojuist zei Kaatjemama: Wist niet dat je geen inkomen hebt. Zou idd morgen bellen naar de gemeente en afspraak maken met maatschappelijk werker.voor hulp Dat dus. Dat gaat mijn eerste stap worden. Nu verder op mijn eigen draadje.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Nachtpact kaatjeđș  leuke/goede  dingen goed diep gesprek gehad met dochterlief gehad over het niet drinken van de vader tijdens het kado kopen En appeltaart gegeten đ„ł 1 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Appeltaart
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik vond het een vermoeiende ingewikkelde dag. Voornamelijk doordat ik die met mijn moeder doorbracht voor een groot deel. Hardhorend en dementerend=ingewikkeld. En ik heb zo weinig geduld helaas⊠58 minuten geleden bewerkt door Lika Weinig toegevoegd lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuke dingen ik weet het even niet. Oh ja. Gelachen op de sportschool.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Lika: Ik vond het een vermoeiende ingewikkelde dag. Voornamelijk doordat ik die met mijn moeder doorbracht voor een groot deel. Hardhorend en dementerend=ingewikkeld. En ik heb zo geduld helaas⊠@Likagelukkig heb je nog even gelachen wat moet dat zwaar zijn zeg đ„čâ€ïž
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ben er, mocht je iets kwijt willenÂ
Hadocque Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden Neenee, sorry, hier is alles in orde, ik reageerde op de eeuwigehulpvraag/eis van de niet bijdragenden. ook ik ben n slegt mens. lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden Fijn dat je in orde bent @Hadocque!!
Hadocque Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden Dank. Het gaat relatief makkelijk. Dus ook zomaar anders. Â degek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden