Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen mensen! De zon is al een tijdje op, dus hup hup mijn bed uit en de katten verwennen. @spirit: ik wens je veel wijsheid toe. Zet jezelf op 1 en kom in actie. Zoek eigen woonruimte vanuit bijv. een vakantiehuisje of inwonen bij familie. dagpact Maja 2 uur geleden bewerkt door Maja spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen! Weer thuis in Frankrijk sinds gisteravond. Bumperhond was superblij en eet nu weer netjes haar bak leeg na een week lang bijna gevast te hebben. Zielig hè, die reisstress? Toch hebben we leuke dingen gedaan, maar ze is nergens zo OK als thuis. En ik eigenlijk ook 🤣 En.... geen ruzie gehad met mn moeder deze keer 👌🏼 1 uur geleden bewerkt door bumperjim Rosee en lady jane reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers, Ben al een poosje op, lekker bezig geweest voor de hitte weer komt. Ik hoef me niet te vervelen vandaag... het wordt vanzelf weer avond. Zo eerst even bijlezen, daar ben gisteren en eergisteren helemaal niet meer aan toe gekomen helaas. En natuurlijk eerst een bakje nu even. Lekker weert thuis @bumperjim, ja, dat is inderdaad de fijnste plek om te zijn, ben het helemaal met je eens. bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Bij mn moeder is het zo benauwd, daar zit alles potdicht want ze is bang voor inbrekers. Terecht ook, trouwens, maar als daar ooit brand komt heb je een kwartier nodig om eruit te komen met al die haakjes en sleutels die nooit in de deur zitten maar ergens verstopt worden. Terwijl hier waait het lekker door. Het is ook altijd winderig. ("Het" -- niet "ik"). En bij ons is echt een shitlokatie om in te breken aan de doorgaande weg, je kan niet eens fatsoenlijk parkeren en iedereen ziet je 😁 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oei, wat moet het daar benauwd zijn dan. Hier zet ik op warme dagen alles al om half vijf 's morgens open, ook de buitendeuren, en duik dan nog lekker mijn bed in... Hier kan het nog.........tot het niet meer kan natuurlijk 😟 bumperjim reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemooiemorgen frummers Hier zetten de buren de hele dag en avond de boel open aan een kant. Ik meestal alleen de andere kant (raam huiskamer) want de voordeur heb ik geen zicht op. Af en toe doe ik beide, maar de laatste keer piste de kat van de buren in mijn gang, wat een stank. Dus het horgordijn dat al 2 weken klaar ligt om halverwege de gang opgehangen te worden, moet eigenlijk buiten de voordeur opgehangen. Maar dan kan die helemaal niet meer dicht. Dilemma van tante Emma. Maar verder heb ik gisteren hard gewerkt en geruimd. En als beloning naar de film. Vandaag ligt nog helemaal open en het is nog mooi weer ook.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wij hebben van die kleine raampjes oa in de badkamer met tralies ervoor, die zijn gemaakt om de hele dag/nacht open te kunnen blijven. Mn moeder heeft ook tralies voor het wc raampje (wat zo klein is dat er sowieso al nauwelijks een kat doorheen kan) maar ze durft het nog geen 5 minuten open te laten. Triest om zo de gevangene te zijn in je eigen huis. Maar ja er is al 8 keer ingebroken in haar wijk (ze telt dat dan ook hè) dus ja 😳
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 1 minuut geleden zei lady jane: Af en toe doe ik beide, maar de laatste keer piste de kat van de buren in mijn gang, wat een stank. Ja gatver 🤪 wat bezielt zo'n beest 1 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Sneu idd om zo bang te eindigen. Ze is natuurlijk ook kwetsbaar. En er gebeuren rare dingen. Alarmknop een idee?
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Maja Yvonne kaatje 🌺 Goedenmorgen allemaal
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hij was een probleemkat, wordt nu steeds vrijer en nieuwsgieriger. Ik heb m al meerdere keren teruggestuurd naar zijn baasjes, maar hij blijft het proberen. Hun vorige kat ook al. Maar die piste niet in mijn huis tenminste.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei lady jane: Sneu idd om zo bang te eindigen. Ze is natuurlijk ook kwetsbaar. En er gebeuren rare dingen. Alarmknop een idee? Misschien, maar misschien komt ze dan nog meer in code rood terecht, 24/7. Je zou het moeten verdoven, maar hoe? 😇😇😇😇😇 lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh bah @lady jane... zo smerig. Hier ook zo'n katje gehad een paar keer, kwam naar binnen ondanks onze eigen katten en piste dan hier. Ik ben met emmers water gaan gooien in de tuin naar het beestje, want zelfs onze 'boze' hond schrikte haar niet af. Heb hem of haar inmiddels al heel lang niet meer gezien gelukkig... Zo'n alarmknop, zo'n ding wat je om je hals hangt is eigenlijk best heel verstandig voor de oudere oudere... en zeker niet alleen bij dreigend inbreken of zo.. Sowieso voor als jouw moeder zou vallen en niet meer overeind kan komen.. lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 22 uur geleden zei Kaatjemama: heb nu soort van paniek gevoel over de tijd, leeftijd, einde van leven nooit eerder gehad. Herkennen jullie dit na het wat langere stoppen. Ach Kaatje, dat heb ik al jaaaaaaaaaaaaaaren... mijn vader werd ziek en overleed toen ik een jaar of zeventien was. Dat blijft altijd aan je hangen denk ik. Toen ik een jaar of 20 was hoopte ik dat ik nu op 1/4 van mijn leven zou zijn.... toen ik 30 was... enz. enz. Nu zit ik in wat men noemt de 'eindfase' , alleen lukt het niet om niet alleen leeftijdgenoten maar ook mezelf zo te zien, hahaha. Maar ik ben dankbaar voor elk jaar dat ik er nog bij krijg.... Oh, en @Kaatjemama, sterkte vandaag voor de operatie van jou zoon hoor. 1 uur geleden bewerkt door Yvonne Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Yvonne @Kaatjemama Net als in t voetbal krijg je dan pas de mooiste momenten, en misschien komt er wel een verlenging 🤪 Ik denk daar ook regelmatig aan, maar alle tijd die je besteedt aan het piekeren daarover kan je ook nuttiger besteden Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dank je @Yvonne twijfel nog om mee te gaan weer pijn in me buik en de operatie duurt alles bij elkaar 3 uur en is 1,5 uur rijden wil zo graag mee maar verstandig is het misschien niet pff twijfel
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden gewoon doen Kaatje. Voor jullie beide is het er zijn al genoeg misschien? Een boek, of iets te kleuren mee of een handwerkje. Thuis ga je maar piekeren.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Kan een pijnstiller helpen Kaatje? En anders... wat niet kan kan niet. Maar ik begrijp heel goed dat je zo graag mee zou gaan... 4 minuten geleden zei bumperjim: @Yvonne @Kaatjemama Net als in t voetbal krijg je dan pas de mooiste momenten, en misschien komt er wel een verlenging 🤪 Ik denk daar ook regelmatig aan, maar alle tijd die je besteedt aan het piekeren daarover kan je ook nuttiger besteden Klopt helemaal Jim, niet over piekeren, dat heeft geen enkele zin. Leven in het nu... Later is er misschien niet. En indien wél das dan mooi meegenomen. Ik weet nog dat mijn vader, ik was toen dus een puber, wel eens tegen mijn moeder zei: 'later Von, als de kinderen het huis uit zijn dan.... ' eer bleek dus geen 'later' voor hem/ voor hen te komen. (En die Von was mijn moeder, ik heb dezelfde naam als zij had). bumperjim reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei lady jane: gewoon doen Kaatje. Voor jullie beide is het er zijn al genoeg misschien? Een boek, of iets te kleuren mee of een handwerkje. Thuis ga je maar piekeren. Als de pijn niet té erg is... je hebt gelijk Jane.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden hangt er van af, is het spanningspijn, of echt iets met een naam? Ik heb dat misschien gemist, maar Kaatje, schat in wat jou helpt anders.
bolletje Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Bumper er zijn plaatjes te koop, (hier waak ik). Dat schrikt altijd af. Ook zijn er apparaatjes te koop dat, als iemand langs loopt, er een hond begint te blaffen. Goeie morgen mensen.
bolletje Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Kaat, heel veel sterkte😽 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden 8 minuten geleden zei Yvonne: Klopt helemaal Jim, niet over piekeren, dat heeft geen enkele zin. Dit is ook zo maakte me vroeger druk over hoe de dag door te komen nu alles goed gaat is dit nieuw maar idd heeft echt geen zin gewoon genieten van elke dag. De pijn is echt iets aan me maag alsof het niet zakt geen idee 🤷🏼♀️ bitter smaak in me mond en zweten elke keer Ga idd ontbijten 2 paracetamol en dan als het beetje gaaat ga ik anders ga idd alleen maar zitten piekeren
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden