Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Leuke dingen: weer gezwommen. Na meerdere moeilijke bezoeken aan mijn moeder de afgelopen periode, was ze vandaag in een prima stemming en erg blij met mijn komst. Dat zegt ze dan heel lief. En ik was rustig en lief tegen haar. 

Geplaatst
9 minuten geleden zei Lika:

Leuke dingen: weer gezwommen. Na meerdere moeilijke bezoeken aan mijn moeder de afgelopen periode, was ze vandaag in een prima stemming en erg blij met mijn komst. Dat zegt ze dan heel lief. En ik was rustig en lief tegen haar. 

Wat fijn voor je dat je moeder een goede dag had.

Geplaatst
13 uur geleden zei bumperjim:

Met startblok van gestapelde autobanden voor Bumperhond.

IMG_2026-07-12-190112.jpeg

Kan Bumperhond hier dan ook zelf weer uit komen of moet je hem dan tillen? 

Die honden van ons houden niet zo van water, als het regent lopen ze met grote bogen om de kleinste plasjes heen, en onze trots "de IJssel" kennen ze alleen van er langs lopen, absoluut niet van er in pootje baden, laat staan zwemmen. 
Daar ben ik trouwens niet echt rouwig om, ik hoor verhalen van honden die met grote regelmaat na een rondje lopen als natte, stinkende (modder)dweilen weer thuis komen. 😟

Geplaatst
3 minuten geleden zei Kohtje:

Kan Bumperhond hier dan ook zelf weer uit komen of moet je hem dan tillen? 

Die honden van ons houden niet zo van water, als het regent lopen ze met grote bogen om de kleinste plasjes heen, en onze trots "de IJssel" kennen ze alleen van er langs lopen, absoluut niet van er in pootje baden, laat staan zwemmen. 
Daar ben ik trouwens niet echt rouwig om, ik hoor verhalen van honden die met grote regelmaat na een rondje lopen als natte, stinkende (modder)dweilen weer thuis komen. 😟

Ja er is een opstapje in het zwembad om er weer uit te komen, wel zo praktisch 😁 De stinkende modderdweil, ja ik geef toe dat hoort er bij. Bij 38 graden middagtemp (en vanochtend om 6:30 nog steeds 27 graden 🥵) is er weinig anders voor ze om te doen. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Ludovica:

Bagger nacht gehad. Sinds 4 dagen clean maar val gewoon niet in slaap. Ik ben gewoon niet moe. Wanneer wordt dat beter?

Dat is voor iedereen anders. Vraag je niet af wanneer het beter wordt maar ga er van uit dat het beter wordt. Zodra je zonder drank je leven weer een beetje op de rails krijgt, gaat je lichaam zich ook weer wat normaler gedragen. Geduld is moeilijk voor mensen met een verslavingsprobleem. Die willen graag een quick-fix, maar dat levert alleen maar frustratie op omdat veel dingen zich niet laten forceren. 
Dus: Kalmte om te accepteren wat je niet kunt veranderen,
         Moed om te veranderen wat je kunt veranderen en
         Wijsheid om tussen deze twee het verschil te weten...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...