Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Als het goed is heb ik binnenkort zo’n traditionele Finse sauna in de tuin, waarbij je moet opgieten, heerlijk!!! spirit reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuke dingen: weer gezwommen. Na meerdere moeilijke bezoeken aan mijn moeder de afgelopen periode, was ze vandaag in een prima stemming en erg blij met mijn komst. Dat zegt ze dan heel lief. En ik was rustig en lief tegen haar. spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden 9 minuten geleden zei Lika: Leuke dingen: weer gezwommen. Na meerdere moeilijke bezoeken aan mijn moeder de afgelopen periode, was ze vandaag in een prima stemming en erg blij met mijn komst. Dat zegt ze dan heel lief. En ik was rustig en lief tegen haar. Wat fijn voor je dat je moeder een goede dag had.
spirit Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden 2 uur geleden zei Quinn: Log je serieus na maanden weer in om te katten over een spelfout? Nee toch? Hoe gaat het met je @herman0167 Het kwartje valt nu pas bij mij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden