Kaatjemama Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goedemorgen allemaal Dat was een korte nacht weer met een nachtmerrie klaar wakker ! over een jong kuikentje die gebeten werd en heb ik gered.😰 Vandaag gelukkig geen afspraken heel fijn .alleen even koffie drinken bij me moeder misschien wel even uurtje in de tuin helpen bij haar aangezien haar verjaardag eraan komt. misschien even wandelen als me lijf het toe laat dat zou lekker zijn.het huis laat ik ing echt even voor wat het is.😗 Fijne dag allemaal Fonny reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goeiemooiemorgen frummers Kaatjemama en Fonny reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goeiemorgen iedereen . Fonny en Kaatjemama reageerden hierop 2
bolletje Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Moggel mensen. Fonny en Kaatjemama reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen. Inhaalactie deel 2 vandaag. Andere vriendin bezoeken.
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen frummers, Het begint een gewoonte te worden om om half vijf/vijf uur wakker te worden gejankt door de grote rooie... Het manneke heeft blijkbaar heel veel behoeft aan gezelschap, maar ja, ik heb behoefte aan een redelijke hoeveelheid slaap. Afijn, ik heb hem binnengelaten, tien minuten later stond hij weer buiten te janken... weer binnen gelaten en de deur naar de bijkeuken dichtgedaan, zodat hij niet meer via het dierenluikje naar buiten kon. Inmiddels was hondlief ook wakker en vond zij het tijd om te kijken of er in de keuken nog wat lekkertjes te vinden waren, grrrrr... Toen heb ik de deur van de slaapkamer dichtgedaan, ben in bed gekropen en ben zowaar weer even in slap gevallen. Alles bij elkaar heb ik eindelijk weer eens genoeg slaapuren gehad, mooi. Daarna heb ik op mijn gemak een boterham met gebakken eitje en een groooote beker thee naar binnen gewerkt. Wat heerlijk dat je dan niet ook nog eens de gevolgen van een avondje lekker aan de wijn zitten hebt. Nu aan de slag. Maar eerst even een bakje hier neerzetten natuurlijk.
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 renaldo61🐕
Senna34 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen, Al een tijdje te maken met flinke spanningen. Gisteren gedronken en dat kwam hard binnen. Heel jammer van mijn droge tijd. Maar ik ga er weer direct voor, en wel nu! lady jane en Lika reageerden hierop 2
rapilos Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen allemaal, Heb er alweer en dag taak opzitten. om 6.00 opgestaan, want dochter vroeg of ik met haar mee wilde op een afspraak van 9.00 uur. We zijn op de fiets naar de afspraak gereden, deels dwars door de drukke stad (spitsuur) Toch een tochtje van toch zeker 25 km heen en terug |Dus...de dag goed begonnen. en dan heeft de hond nog niet eens haar lange wandeling gehad vandaag.. Mens wat ben ik blij dat ik niet meer drink Besef me nu pas hoe brak ik me dan vaak voelde Zonde @Senna34, maar ja, we blijven maar een mens he Supergoed, dat je het meteen weer op pakt
rapilos Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden @Yvonne, Ik zou lekker het kattenluik en de slaapkamerdeur dicht doen. Oordopjes in ook Is de grote rooie nou helemaal mal 😅 Lika reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) Dankjewel Rapilos, 7 uur geleden bewerkt door Senna34 Weggehaald rapilos reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Jammer @Senna34, maar soms lopen spanningen zo hoog op, dat je even geen andere uitweg ziet. Gewoon maar weer opnieuw beginnen, het is niet anders. Vanochtend naar de kapper geweest. Laat hem om de 7 weken bijknippen. Is nodig, ik heb dik haar en het groeit als een malle. Laatste werkdag voor mij vriend. Morgen is hij lekker vrij. Morgen komt ook mijn kleindochter een nachtje logeren. Het is intensief maar ook wel leuk. Mijn vriend denk hier echter anders over. Hij vind het een vervelend kind en kan er niet tegen. Vorige keer is hij erdoor gaan drinken. Heb het nog niet eens veeteld dat ze komt. Bang voor zijn reactie. Het is wel mijn vlees en bloed en zelf gaat hij ook met zijn dochter om. Ik vind zijn dochter ook maar een meutje. Zit niet veel bij. Dat zeg ik echter niet tegen hem. Dat is kwetsend. Zijn dochter heeft een zoontje van 8 jaar. Die neemt ze nooit mee. Is bang dat her ventje gaat vertellen tegen zijn ex, wat ook zijn Oma is, dat hij naar Opa is geweest. Waar ben je dan bang voor he? Raar verhaal. Ik vind het kwetsend dat hij mijn kleindochter nier accepteerd en ook raar dat ik dit bijna niet durf te vertellen omdat ik bang ben voor zijn reactie. Vervelende situatie weer. 7 uur geleden bewerkt door spirit
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 10 minuten geleden zei spirit: Hij vind het een vervelend kind en kan er niet tegen. Vorige keer is hij erdoor gaan drinken. Lieve @spirit zo is het natuurlijk niet hij heeft een probleem met zichzelf daarom drinkt hij. En dat hij niet tegen een kind kan zegt alles over hem zelf en het soort trauma van z’n overleden vrouw als ik het goed begrepen heb van je. vindt zo rot voor je vindt niet gezond klinken de situatie nog. heb het idee dat je helemaal aan hem aanpast. Misschien heb het verkeerd hoor dan heb ik niets gezegd.maar kies ook voor je zelf ❤️
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 renaldo61🐕 Reacher Quinn Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact kaatje 🌺 leuke dingen Half jaar droog 🥳 lady jane en Senna34 reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden hup @Senna34, ff gestruikeld, maar geen vaart verminderd. Senna34 reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Lieve @Senna34, hup weer verder! Goed van je. Senna34 reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Senna34balen maar super dat je gelijk weer opstaat 👍❤️ Senna34 reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Bedankt! Kaatje proficiat met je half jaar! Ik lig al een tijdje op bed en probeer te slapen. Goeie nacht
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kaatjemama, ik heb het uiteindelijk verteld en uitgelegd dat het mijn kleinkind is. Er was gelukkig iets van begrip. De afspraak die we zaterdag hadden om naar zijn schoonzus te gaan, wordt zondag. Aanpassen doe ik niet aan hem hoor. Ik ga mijn eigen gang en doe mijn eigen ding. Natuurlijk heb je in een relatie wel rekening met elkaar te houden, maar ik ben wel een individu. Heb mijn eigen dingen en hij ook. Ik zit nu voetbal te kijken. Houd hij ook niet van, maar vind het gewoon even een spannende wedstrijd. Voorlopig nog O-0.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden