Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allemaal Dat was een korte nacht weer met een nachtmerrie klaar wakker ! over een jong kuikentje die gebeten werd en heb ik gered.😰 Vandaag gelukkig geen afspraken heel fijn .alleen even koffie drinken bij me moeder misschien wel even uurtje in de tuin helpen bij haar aangezien haar verjaardag eraan komt. misschien even wandelen als me lijf het toe laat dat zou lekker zijn.het huis laat ik ing echt even voor wat het is.😗 Fijne dag allemaal Fonny reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemooiemorgen frummers Fonny en Kaatjemama reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen . Kaatjemama en Fonny reageerden hierop 2
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Moggel mensen. Kaatjemama en Fonny reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen. Inhaalactie deel 2 vandaag. Andere vriendin bezoeken.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers, Het begint een gewoonte te worden om om half vijf/vijf uur wakker te worden gejankt door de grote rooie... Het manneke heeft blijkbaar heel veel behoeft aan gezelschap, maar ja, ik heb behoefte aan een redelijke hoeveelheid slaap. Afijn, ik heb hem binnengelaten, tien minuten later stond hij weer buiten te janken... weer binnen gelaten en de deur naar de bijkeuken dichtgedaan, zodat hij niet meer via het dierenluikje naar buiten kon. Inmiddels was hondlief ook wakker en vond zij het tijd om te kijken of er in de keuken nog wat lekkertjes te vinden waren, grrrrr... Toen heb ik de deur van de slaapkamer dichtgedaan, ben in bed gekropen en ben zowaar weer even in slap gevallen. Alles bij elkaar heb ik eindelijk weer eens genoeg slaapuren gehad, mooi. Daarna heb ik op mijn gemak een boterham met gebakken eitje en een groooote beker thee naar binnen gewerkt. Wat heerlijk dat je dan niet ook nog eens de gevolgen van een avondje lekker aan de wijn zitten hebt. Nu aan de slag. Maar eerst even een bakje hier neerzetten natuurlijk.
Kaatjemama Geplaatst 47 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 47 minuten geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺
renaldo61 Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 renaldo61🐕
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden