Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @lady janewat een verhaal 😱😰 gelukkig niemand gewond lady jane reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @bumperjim feitelijk heb je wel gelijk. 😏 bumperjim reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Quinn Jane kaatje🌺 Reacher Kaatjemama reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuke dingen Een moeilijke beslissing liep goed af. Vakantie!
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei Quinn: Soms ben ik bang van mezelf. Want
Reacher Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden 9 minuten geleden zei Reacher: Geen accu meer in huis halen LJ Ik bedoel, ik weet dat het bij je buren was, maar ik bedoel eigenlijk dat ik hoop dat je die dingen ook niet meer in huis neemt. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Omdat het smeult @Kaatjemama Toevallige cross over met accu's. But true nonetheless.
rapilos Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Nou zeg, wat een verhaal @lady jane Ik laat mijn accu van de fiets altijd op in de berging, beneden in de flat Maar ben er toch altijd wat huiverig voor. Stel dat het in de hens vliegt, dan is het leed niet te overzien Brandblussers heb ook ook niet eens in huis, niet zo slim hè Toevallig wel een rook melder Wat een geluk dat de buurman meteen kon blussen zeg lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden (bewerkt) Ben ik niet van plan Reacher, voorlopig, ik fiets beter zelf zolang dat nog kan. In de coronatijd mochten we niet met de trein en was het wel strandweer. Toen ben ik overstag gegaan en heb er veel plezier aan beleefd. De accu van de buren was 2 jaar geleden gereviseerd, d.w.z. dat ze de cellen hebben vernieuwd. Maar als dat goed gebeurt moet dan ook kunnen. En ze gebruikten m dus nog bijna dagelijks. Het kan overal gebeuren, ook als je alleen de accu in huis haalt, wat heel veel mensen dus doen als de fiets in de berging staat. 33 minuten geleden bewerkt door lady jane
lady jane Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden wat bedoel je met toevallige cross over @Quinn? Dat het overal kon gebeuren?
Quinn Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden @lady jane dat bij jou een accu smeulde en dat het bij mij van binnen smeult. lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden 6 minuten geleden zei Quinn: mij van binnen smeult. Op een goede of slechte manier ?
Quinn Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden Geen idee eigenlijk @Kaatjemama op een onbekende. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 15 minuten geleden Rapport Geplaatst 15 minuten geleden veilig doven als dat kan @Quinn of rustig uit laten woeden alles beter dan ontbranding of ontploffing
lady jane Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden sorry, lijkt nu nietszeggende loze woorden ik weet eigenlijk geen goede helaas.
Kaatjemama Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden Sorry snap het niet helemaal zal wel komen omdat ik blond ben geworden 🤷🏼♀️😅 maar denk beste voorzichtig doven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden