Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen! Op naar Tokyo vandaag, het zit er bijna op. Het gesprek op draadje van Kaatje doet verder mijmeren. Want ook bij mij speelt dat wel, als vrouw, als echtgenote, als moeder. Ik was altijd heel vrijgevochten maar had toch de indruk dat dit mannen/ jongens weerhield om een relatie met mij mogelijk te achten. Verantwoordelijkheid, verwachtingen, zorgen voor, het zit er als vrouw toch ergens ingebakken dat het zo hoort en dat je je moet verantwoorden als je helemaal voor jezelf en je ambities wilt kiezen. Het schuldgevoel dat tussen je eigen oren zit maar toch hardnekkig is. Je eigen weg gaan combineren met de focus op je gezin. Het blijft toch een moeilijk evenwicht voor mezelf ook. Hoewel m’n man me alleen maar aanmoedigt om mn ding te doen, voel ik me daar wel schuldig over en zit ik mezelf daar ook wel in de weg. De echte zorgjaren zijn in feite ook maar zo kort en daar wil ik ook wel graag en bewust voor kiezen en tegelijk speelt de schrik dat het daarna ook te laat is om nog ambities waar te maken…. Soit, Mt Fuji en Tokyo dus. Duim maar mee dat het niet te bewolkt is vandaag! Fijne dag allemaal! 🗻 Mariposa en Kaatjemama reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Maak er alvast een fijne dag van. Is het schuldgevoel ook niet wat gekoppeld aan fomo? De gedachte dat je alles moet doen? Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Eerder het gevoel te moeten tegemoet komen aan de verwachtingen die ik denk dat anderen van me hebben, denk ik. 8 uur geleden bewerkt door Musashi
Mormel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 38 minuten geleden zei Musashi: Eerder het gevoel te moeten tegemoet komen aan de verwachtingen die ik denk dat anderen van me hebben, denk ik. Dat is een spijtig gevoel, misschien moet je dit meer in rijm beginnen brengen met de verwachtingen die je hebt voor jezelf. Het duurt nog wat uurtjes voor het dagpact opent, als je dit nog leest zou je dan een foto kunnen plaatsen van je ontbijt? Veel plezier alvast. Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Mormel dank voor je interesse 🙏. Zitten al op de bus en van het ontbijt heb ik geen foto getrokken. Buffet, niet veel bijzonders. Gisteren was het ontbijt wel heel mooi. Het was Europese stijl, maar wel vorm gegeven op z’n Japans. 😊 MaryArt reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Wel, die foto is bijzonder. Het ziet er niet zo smakelijk uit, maar daar kun jij beter op antwoorden. Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Al terug wakker @Mormel? Ik heb ook liever echt Japans ontbijt ipv pseudo Europees hoor. Bijzonder is wel dat alles wat erop ligt, eetbaar is. Het is eens wat anders dan muesli of Brinta. 😁 3 uur geleden bewerkt door Musashi
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Bijzonder land dat Japan. Ik heb een leuk boek van Josie Dew, een Engelse vrouw die in haar eentje de wereld rond heeft gefietst waaronder Japan. "Een gaijin op de fiets" is de titel van dit boek. Ik ga het weer eens lezen! Veel plezier in Tokio @Musashi Ik duiim voor je dat het onbewolkt is bij mount Fuji! Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeie morgen @MaryArt en iedereen die volgt, Jammer genoeg was het te bewolkt om Mt Fuji in z’n volle glorie te bezichtigen. Spijtig, maar eigenlijk moeten we niet klagen want we hebben de rest van de reis al enorm veel chance gehad wat het weer betreft!
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 39 minuten geleden zei Musashi: Al terug wakker @Mormel? Ik heb ook liever echt Japans ontbijt ipv pseudo Europees hoor. Bijzonder is wel dat alles wat erop ligt, eetbaar is. Het is eens wat anders dan muesli of Brinta. 😁 Nog. En ooit ga ik zelf naar Japan, ooit. Musashi reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummes. Eindelijk weer eens redelijk geslapen. Ik ben al een poosje uit bed en lekker aan het rommelen hier in huis. Er wordt een mooie dag verwacht met niet al te hoge temperaturen, heerlijk. Tot zover het weerbericht Nu is het tijd voor een bakje.. bolletje reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: MaryArt Yvonne renaldo61🐕 kaatje 🌺
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nu dat onze princes gaat afstuderen voel ik me toch een beetje koningsgezind. bolletje reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedenmorgen allemaal Goed geslapen met wat hulp van een pammetje lekker vroeg wakker. Kom ik ineens een kolonie mieren tegen in me gang pff 😱😂 nou ja werk aan de winkel. Tussen door een facebook pagina voor me natuur foto’s gemaakt nieuwe knullige hobby maar ben bezig en trots op me zelf. Oja en even naar de brillen winkel op me ogen te laten opmeten. veel plezier in Tokyo @Musashi en iedereen een fijne dag ☀️
rapilos Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Goedemorgen allemaal, Gisteren een druk dagje gehad gewerkt in de ochtend Verjaardag in de middag (eindje rijden) En savonds kwam dochter, schoondochter en schoonzoon op bezoek. (Wat heb ik toch een rijk leven bedenk ik me) Buurvrouw komt vanmiddag haar sleutel en telefoonnummer brengen. Vond van de week haar dementerende man in de deuropening en wilde met me mee in de lift op zijn sloffen. Buurvrouw was toen niet thuis Ze zijn net verhuisd naar hier en haar man wilde naar (zijn oude) huis. Voor er ongelukken gaan gebeuren is het goed als ik een oogje in het zeil houdt lijkt mij
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden