lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Even NS doorstaan, wanr die hebben weer korte overvolle buttreinen dit weekend. Maar ik zit op de trap op t balkon ook best prima. Mooie dag ook M.A. MaryArt reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden En andere frummers ook naruurlijk.
bumperjim Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) thanks! Dagje rommelen hier. Muizenresten weghalen. Bumperhond hinkt weer dus daar moet ik niet veel actiefs mee doen. Met de Stier ook niet want die moet dinsdag weer naar de bedrijfsarts en daar is ze nu al over aan het stressen en heeft nergens zin in. Zal blij zijn als die ellende over is maar dat gaat nog maanden duren. Ik ga wel een beetje in de tuin klooien in de tussentijd. Als die nog weten wie ik ben 🤣 13 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden 3 uur geleden zei Yvonne: Er bestaan al jaren diervriendelijke muizenvallen, beetje pindakaas erin, muisjes vervolgens een km of 2 verderop uitzetten, klaar. Ik verdenk de mensen van 2 km verderop dat ze dat doen inderdaad 🤣 Als ze niet overal zouden schijten dan mochten ze best inwonen, maar op deze manier, njet, sorry. MaryArt en Hadocque reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 2 uur geleden zei Quinn: Morgen. Naar huis. @bumperjim of nieuwe kopen? Ja tempting, maar nee
Musashi Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) In de helft nu. Nog eens kunnen videobellen dus dat is leuk. Ben wel moe ah worden. Meer en meer moeite met “de Japanners” ook. Ze worden allemaal wel wat anti-toeristisch want er zijn er gewoon te veel en die kennen geen Japanse manieren. Als ik te veel praat wordt de gids ook kwaad en zegt ze dat mijn info niet juist is want niemand kan het beter/ meer weten dan hen zelf natuurlijk, terwijl ze eigenlijk gewoon ook niets verstaat van wat ik zeg. 🙄 11 uur geleden bewerkt door Musashi spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Quinn MaryArt Rosa Mormel Op paaszondag had ik een moeilijk moment. Gisteren besloot ik naar dezelfde plaats te wandelen als toen en raar genoeg kreeg ik weer zin in een frisse pint.
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei Musashi: In de helft nu. Nog eens kunnen videobellen dus dat is leuk. Ben wel moe ah worden. Meer en meer moeite met “de Japanners” ook. Ze worden allemaal wel wat anti-toeristisch want er zijn er gewoon te veel en die kennen geen Japanse manieren. Als ik te veel praat wordt de gids ook kwaad en zegt ze dat mijn info niet juist is want niemand kan het beter/ meer weten dan hen zelf natuurlijk, terwijl ze eigenlijk gewoon ook niets verstaat van wat ik zeg. 🙄 Haha niet de gids voorbij steken hè, tis niet alleen in Japan dat dat niet netjes is 😜 Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Tja, als je de geschiedenis van 1500 jaar in 1 minuut vertelt, ontbreekt er toch wel ‘een beetje’, nee? Ik zal niet zeggen dat het allemaal te gedetailleerd moet, maar iets mag het toch wel hebben, volgens mij. Soit, morgen weer een nieuwe dag. Zwijgen is het nieuwe spreken 😅. Slaapwel for now. En succes met de muizen! 💪 9 uur geleden bewerkt door Musashi
Musashi Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Soms vraag ik me toch af of er een bepaalde sociale handleiding bestaat die iedereen heeft gekregen behalve ik.
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Als je 1500 jaar in 5 minuten vertelt ontbreekt er nog steeds veel. Als je t echt goed wil doen duurt het 1500 jaar 😁 Maar goed dit is een beetje flauw. Klinkt wel als een toffe reis, Japan trekt mij ook moet ik zeggen. Musashi reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik ben toch maar meegegaan naar mijn zus in Almelo. Stond al in de pen, samen met mijn zoon. Nog steeds ziek, maar ach, had me er zo op verheugd dat ik toch ben meegegaan. Het is een goede afleiding. Straks weer op huis aan. Heb 5 patatjes mee gesnoept, maar kreeg meteen last. Kippensoep met een broodje voldeed beter. Nog even gewandeld, maar dat ging ook bijna niet en het was warm in de binnenstad. Ging bijna van m'n stokkie. Vriend heeft hard in de tuin gewerkt. Ben benieuwd naar het resultaat. Samen met mijn zus traditiegetrouw "op een mooie pinksterdag" gespeeld op de accordeon. Zal het op de muziekdraad zetten, al weet ik dat niet iedereen op het forum hiervan houd 😂. Hoeft ook niet. Ik vind er zelf ook niets aan als ik anderen ziet spelen. Het is meer het plezier, wat je zelf uit zo'n instrument haalt en dan zeker samen met m'n zus.
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact: Quinn Het mag morgen, dus dat is mooi. Kaatjemama, Reacher, spirit en 1 andere reageerden hierop 4
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher Leuke dingen Ik heb een horraam gemaakt ik heb de hitte overleefd Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher Jane Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden leuk ding vandaag; onder de parasol was het te koud aan zee Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik las eerst horrorraam. Zegt dat iets over mij?
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zojuist zei lady jane: leuk ding vandaag; onder de parasol was het te koud aan zee Hoe kouder, hoe beter, wat mij betreft. Maar zo dicht bij zee zitten als jij, dat lijkt me wel fantastisch. Wat dat betreft, kom maar op met die zeespiegelstijging. lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 10 minuten geleden zei Quinn: Ik las eerst horrorraam. Zegt dat iets over mij? Jazeker! En ik heb een splinter nu. Wee mij 🥺
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dus inderdaad een horrorraam. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat is wat het over je zei: dat je een voorspellende gave hebt. 🔮 Vertel eens oh alwetende: wanneer ontvang ik mijn zesde kat? Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Op de dag dat de paarse maan de zon kust.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morgen dus 😑 Er is vast wel ergens in het hele universum waar de paarse maan de zon kust, morgen. Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher Jane kaatje🌺 Quinn en Reacher reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden