bumperjim Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) Vandaag gaat vrijwel alles fout. Ik ben zeer frustratieintolerant. De Stier zegt dan, ga jij maar even naar bed. Dat heb ik zojuist gedaan. Tgaat alweer een beetje 🫤 Ik heb geeneens zin om uit te leggen wat precies. Het zijn vreselijk suffe dingen. Maar zo gauw ik 3 of 4 frustraties heb gehad dan trek ik het verder niet meer. Gewoon mini-frustraties, mag van alles zijn 😐 18 uur geleden bewerkt door bumperjim
lady jane Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden slimme vrouw die stier van jou. als jij ff plat gaat heeft zij ook rust
Lika Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Vandaag gaat vrijwel alles fout. Ik ben zeer frustratieintolerant. De Stier zegt dan, ga jij maar even naar bed. Dat heb ik zojuist gedaan. Tgaat alweer een beetje 🫤 Ik heb geeneens zin om uit te leggen wat precies. Het zijn vreselijk suffe dingen. Maar zo gauw ik 3 of 4 frustraties heb gehad dan trek ik het verder niet meer. Gewoon mini-frustraties, mag van alles zijn 😐 +1 Ik lig in mijn bedje na een huilbui vandaag. Gewoon moe. Ik geef het toe. lady jane en bumperjim reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Het leuke van de dag, deze verschrikkelijk moeilijke, lange dag, ze belden me. Ik heb er nog steeds geen woorden voor. Nachtpact: Quinn lady jane en bumperjim reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Quinn, dat is mooi, dat ze belden. Mooie van mijn dag: gelachen met man en dochter om een grap van mijn man.
Marjolijn Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 8 minuten geleden zei Quinn: Het leuke van de dag, deze verschrikkelijk moeilijke, lange dag, ze belden me. Ik heb er nog steeds geen woorden voor. Nachtpact: Quinn Wat mooi @Quinn
Kaatjemama Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Nachtpact: Quinn Lika Marjolijn kaatje 🌺 sorry helaas niet bij kunnen. Lezen doe ik morgen ochtend even. fijne avond allemaal hier heb ik toch wel effe lastig blijf maar piekeren en cravibg
Marjolijn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Weer iets belangriks geleerd vanavond over het av- pad. Enorme craving had ik. Zakt nu. En ik zie nu dat craving steeds komt als ik het door de chronische ziekte ook moeilijk heb. Pijn speelt daarbij een heel heel heel erg grote rol. Niet een of ander lullig pijntje. Maar de pijn die allesoverheersend en niet te mijden is . Waarbij ik letterlijk zo'n dag vrijwel niks meer kan. En alcohol is helaas een fantastische pijnstiller . Vele malen effectiever dan allerlei medicinale pijnstilling als morfine, oxycodon etc etc. Hoevaak heb ik alcohol in mijn leven wel niet ingezet? En aan drank is altijd te komen. Ik denk dat vrijwel iedereen hier dat wel weet. Dus eigenlijk moet ik vandaag blij zijn dat dat patroon nu volledig duidelijk is. 😑 Ik snap nu ook meer en meer mijn huisarts die eens zei dat ik misschien maar eens moet aanvaarden dat ik niet ( meer) zonder zware pijnstilling kan. Ik gooi dit berichtje ook op mijn draadje .om niet te vergeten. Dat laatste lukt me nu niet. Krijg ik steeds een ander bericht. 15 uur geleden bewerkt door Marjolijn Laatste zin erbij
Reacher Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Nachtpact: Quinn Lika Marjolijn kaatje 🌺 Vandaag een dierbare die niet durfde te hopen gelukkig zien worden. In mijn hoofd was dat een prachtig gezicht. Een roos in elkaar gezet van LEGO. Marjolijn en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Nachtpact: Quinn Lika Marjolijn kaatje 🌺 Jane
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Reacher niks vergeten? (spoiler; nachtpact)
Reacher Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Hmmm ik? Nah.. dat was alleen om te kijken of jij aan het opletten was@lady jane. En mompelmompel 🫥 Nachtpact: Quinn Lika Marjolijn kaatje 🌺 Jane Reacher lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Zit hier op het vakantiepark tussen me zingende drinkende familie en vrienden. Heb me radel 0.0 gaat wel oké Wilde ook niet als enige thuis blijven maar het harde praten pfff men piekeren over problemen thuis is erg aanwezig helaas. nachtpackt erg fijn voor vanavond Goede ding van vandaag me nichtje is vandaag verloofd 😍 lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Nou zit er nog een muis in de slaapkamer ergens een gat in te vreten. Ik kan er ff niet mee zitten nu. 🙄 Het nadeel van met balkondeur open slapen.
Marjolijn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei Kaatjemama: Zit hier op het vakantiepark tussen me zingende drinkende familie en vrienden. Heb me radel 0.0 gaat wel oké Wilde ook niet als enige thuis blijven maar het harde praten pfff men piekeren over problemen thuis is erg aanwezig helaas. nachtpackt erg fijn voor vanavond Goede ding van vandaag me nichtje is vandaag verloofd 😍 Goed zeg. ,hoe je het doet. En morgen sta jij in elk geval fris en fruitig op. Complimenten!
Maja Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Nachtpact: Quinn Lika Marjolijn kaatje 🌺 Jane Reacher Maja
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 10 uur geleden zei Lika: +1 Ik lig in mijn bedje na een huilbui vandaag. Gewoon moe. Ik geef het toe. Verkeerde moleculen gemaakt in de kop. Ergens halverwege de middag begon het bij mij en dan stopt het niet meer. Geen enkele andere diersoort kan zichzelf zo in de weg zitten. Het is zo kansloos, en evolutionair gezien slaat het nergens op, maar het is te laat: ik heb al twee kinderen dus het wordt nog ongehinderd doorgegeven ook. Misschien heb ik ook wel een ADD borderline autisme toestand waardoor dit af en toe zo verloopt. Misschien is mn prefrontale cortex nooit goed ingedaald. Of misschien krijg ik hersenverweking doordat ik teveel mn tijd zit te vergallen op de schermpjes 🫤 5 uur geleden bewerkt door bumperjim spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 8 uur geleden zei Marjolijn: Goed zeg. ,hoe je het doet. En morgen sta jij in elk geval fris en fruitig op. Complimenten! Dank je vindt het wel heel lastig maar goed vooral toe ze de champagne open maakte voor de verloving te vieren. nu wakker en blij dat me weer dag gelukt is. Lika reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 uur geleden zei bumperjim: Verkeerde moleculen gemaakt in de kop. Ergens halverwege de middag begon het bij mij en dan stopt het niet meer. Geen enkele andere diersoort kan zichzelf zo in de weg zitten. Het is zo kansloos, en evolutionair gezien slaat het nergens op, maar het is te laat: ik heb al twee kinderen dus het wordt nog ongehinderd doorgegeven ook. Misschien heb ik ook wel een ADD borderline autisme toestand waardoor dit af en toe zo verloopt. Misschien is mn prefrontale cortex nooit goed ingedaald. Of misschien krijg ik hersenverweking doordat ik teveel mn tijd zit te vergallen op de schermpjes 🫤 Herkenbaar hoor. Ik moet vast ook niet helemaal in orde zijn in de bovenkamer. Mijn bui kan ook zomaar overslaan in misaire. Ik moet er maar mee dealen dat ik zo ben. Voel me momenteel net als het weer 🙃
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden