Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik slaap momenteel weer zeer slecht, misschien zelfs slechter als tijdens mijn laatste opname. Bij mijn psychiater of de huisarts moet ik geen hulp gaan vragen want die krijg ik toch niet. Ik heb blijkbaar ook niet het recht om ziek te zijn, er wordt van mij maar steeds verwacht dat ik er sta. Ik voel me momenteel doodmoe. 

Geplaatst

Goedemorgen @renaldo61, goedemorgen frummers. 
Jeetje Renaldo, wat klink je somber, je was de laatste tijd juist zo positief bezig... 
Waarom krijg je geen luisterend oor bij psych of huisarts? 
En hoe komt het dat je de laatste tijd weer zo slecht slaapt? Het ging toch juist een stuk beter??? 

Geplaatst

Wat mij betreft: ik heb goed geslapen, had nog wel even willen blijven liggen soezen, maar hondlief vond het tijd om op te staan. 
En tja.... dan sta je dus op 😄
Vandaag een dagje lekker thuis, wat rommelen binnen, wat rommelen buiten..... een rustig kabbelend dagje hopelijk. 
Eerst even een bakje 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen Renaldo, Yvonne en wie allemaal nog volgt.

Hopelijk brengt de dag vandaag wat beters dan gisteren. Wat akelig @renaldo61dat dat slapen weer zo rottig gaat. Misschien powernapje in de middag??? Hier hoop ik dat mijn dag/ nachtritme ook wat gaat verbeteren. 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

Ja. Er spookt nog van alles door mijn hoofd. Als het goed is neemt politie vandaag contact met me op verder. Tja, dat werkt niet zo slaapbevorderend hé? Vandaag nog kalmpjes aan de boel laten bezinken en een beetje verder met mijn opruim- en ontspulklusje. Pijn wordt trouwens minder.Heerlijk is dat. En het AV zijn gaat ook heel goed. !!!!!!!

Geplaatst

Nou, dat zijn dan al twee mooie 'gedachtengangen' tegenover één nare... hoewel die nare natuurlijk wel heel veel impact heeft. 
Ik hoop dat het telefoontje dat je verwacht je wat meer rust zal geven. 
Wel rustig aan doen met opruimen en ontspullen, overspeel je hand niet hoor. 

Geplaatst

Doe ik hoor. En met die gekneusde en gebroken ribben moet ik uiteraard ook rustig aan doen, maar dat gaat nu allemaal de goede kant op. Gisteravond toch weer opnieuw poosje op geweest .ik wilde een tv programma toch graag zien. ( en wat gehaakt natuurlijk😄). En ja ik hoop dat ze me verder wat kunnen geruststellen en adviseren. Dus hopelijk maken ze gauw een afspraak. Ergste schrik is nu gelukkig wel over. 

Allemaal een zo mooi mogelijke dag. 

Geplaatst

Dat klinkt goed dan. 
Ik geniet nu nog even van de rust hier in de kamer en keuken: hond en kattekopjes liggen lekker lui te slapen, even geen gezeur om lekkertjes of aandacht, geluid van vogels buiten die nu al genieten van het zonnetje... 
... en dan straks aan de slag. 

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal,

De maand april is vandaag voorbij. Zijn er nog mensen die aan een Meipact mee willen doen? En wie weet er een pakkende naam voor dat evt. Meipact?

Geplaatst

@renaldo61wat vervelend zeg dat je zo slecht slaapt hoop dat je vanmiddag even kan liggen.en zou gewoon weer aan de bel trekken die moeten ze toch serieus nemen.

@Marjolijnwat fijn dat de pijn minder is en succes met de politie 

ik ga zo weer naar de trein voor een ochtendje therapie de laaste serieuze keer. Want morgen is het afscheid nemen.

Geplaatst

Morgen. @MaryArt mijn liefste, mijn droogste, ja, mijn beste mei

Weinig geslapen, teveel gerookt. Zo naar de koffie en kijken of er vandaag Brinta is.

DAGPACT:
Yvonne 
Marjolijn
kaatje 🌺
MaryArt
Quinn

Geplaatst

Vanaf vier uur wakker met vreselijke sensaties in m'n lijf en stuiptrekkingen in m'n armen. Doemgedachtes over dat ik nooit meer beter word. De plantenperken staan vol bramen, brandnetels en andere zooi maar ik heb geen energie om het eruit te halen. Lief heeft vanmorgen de kachel niet aangemaakt, ik vind het ongezellig kil in huis. Wat moet ik nu weer eens gaan doen met de komende lange saaie dag?

Geplaatst
22 minuten geleden zei MaryArt:

Goeiemorgen allemaal,

De maand april is vandaag voorbij. Zijn er nog mensen die aan een Meipact mee willen doen? En wie weet er een pakkende naam voor dat evt. Meipact?

Ja wil mee doen 

in mei ook zonder alcohol blij 😂😂😂nee grapje ben hier heel slecht in 

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers:sun:

ach lieve Yana
woonde je maar niet zo ver weg
dan konden we een klusmeerdaagse meeting
bij je houden
sterkte, hopelijk straks je lijf weer rustig hebben, dat gun ik je
en nog veel meer goeds..........

Geplaatst

sauna vandaag, gekkenwerk zou je denken
maar mijn huid heeft rust nodig na zoveel zon deze week
en mijn favo opgieter komt
die leeft muziek en is één ermee tijdens zijn voorstellingen.
en die zon is voorlopig toch nog niet weg te branden..........
Ik hoop dat jullie ook het best haalbare uit vandaag gaan halen.
ben daar best wel (te?)veel mee bezig als ik zo lig te dommelen.

Geplaatst

Geen zorgen lieve mensen, ik zou evengoed weer een lange lijst met fijne dingen kunnen posten. Ik ben nu niet verdrietiger dan gisteravond, het bestaat allemaal naast elkaar.

15 minuten geleden zei Marjolijn:

Ach @Yana toch. Wat klink je verdrietig. Is er iets wat jou toch een beetje blij kan maken, vandaag?

Een zachte massage graag.

8 minuten geleden zei Quinn:

Lieve @Yana ik hoop dat de pimpelmeesjes vaak langs je raam vliegen vandaag.

Da's een inkoppertje, die laten zich niet tegenhouden door een beetje depressie 😁

18 minuten geleden zei lady jane:

ach lieve Yana
woonde je maar niet zo ver weg
dan konden we een klusmeerdaagse meeting
bij je houden
sterkte, hopelijk straks je lijf weer rustig hebben, dat gun ik je
en nog veel meer goeds..........

Oh ja grappig, doet me eraan denken dat ik vroeger meditatiedagen organiseerde met als onderdeel poetsmeditatie. 
Dankjewel voor je lieve wensen ❤️

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...