Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Blijven liggen Marjolijn dan rust je toch, en je slaapt toch iedere keer een beetje. Achter de comp. wekt iedere keer een stukje alertheid aan en hup dan ben je weer wakker.

Goeie morgen.

Geplaatst

Vandaag maak ik voor mezelf iets wat ik in de kliniek niet krijg. Een kippenbil. Ik maak er puree bij en verder nog overschot van groenten uit de diepvriezer en frigo. Spinazie en paprika's. 

Geplaatst

Ook maar even hier plaatsen:

Hi allemaal,

Ik kwam een mailtje van Bob tegen in mijn spambox. Toch een keer weer een berichtje plaatsen dan 😊

Zomaar vorig jaar mijn 15 jarig jubileum voorbij laten gaan. Ik heb er wel aan gedacht maar het kwam er steeds maar niet van om hier te schrijven. Ik ben bezig met andere dingen en het is niet meer zo'n item voor me. En eigenlijk is dat jammer om niet te delen.

Want het kan wel. In mijn bescheiden optiek is ieder mens perfect toegerust om te leven zonder drank.

Je bent al helemaal goed. Alleen denk je soms van niet.

Het is fijn om helder te zijn en de rust in jezelf te ontdekken, te kennen. Ook als het er om je heen anders uitziet. 

Als je denken frantic wordt, weet dan dat je vanuit een andere kant naar de dingen en naar jezelf kunt kijken. Vanuit rust en met zachtheid, mildheid. Al is het maar een klein beetje.

Je kunt die keus iedere seconde (opnieuw) maken. Geef jezelf niet op de kop, want dan leg je er alleen maar een extra straffende denklaag overheen en heeft het bange ikje weer een reden om in de drank te vluchten. 

Dat hoeft niet. Je bent zoveel meer en je bent er al. Nu, in dit moment. Wat er ook gebeurt.

Dat is het kado.

liefs, Kate 🧡

Geplaatst

Vandaag toch weer buiten en onder de mensen geweest. Zeehonden gekeken in de nieuwe opvang in Lauwersoog. Blijkt het een jubileumweekend te zijn. En mei vakantie. Ik tel deze als twee stappen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...