Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
9 minuten geleden zei Marjolijn:

@hub02.wat fijn dat je ook op het dagpact staat. TOP. 

Ik ben niet helemaal alcoholvrij. Gisteren ben ik nuchter kunnen blijven omdat ik dat hier op het forum had beloofd. Ik blijf vandaag ook nuchter, dat gaat wel lukken. Het helpt me als ik hier wat schrijf/beloof, vooral als ik weer eens met mezelf overhoop lig. En dan weet ik ook dat ik niet de enige ben die zich maar weer eens in de strijd gooit. Ook dat helpt al.

Geplaatst

Goed van je @hub02. We maken er een lange lijst van vandaag! Eerst maar eens wandelen met de hond. Ze staat me al aan te kijken. Laatste slok koffie erin en gaan. Ze mag weer zwemmen maar dan in schoon water. Mijn kleindochter komt logeren. Dat is best een pittige tante die goed aangepakt moet worden. Consequent blijven en nee is nee, anders neemt ze een loopje met je. Van Oma mag echt niet alles. Ach, we komen de tijd wel door. Er moet ook tijd zijn om gekke dingen te doen en dat kunnen we allebei wel heel goed. Een en al Theater af en toe. Maar ze weet van geen stoppen. Grenzeloos. Goh, van wie zou ze dat nu hebben? 😁

Geplaatst
1 uur geleden zei hub02:

Ik maakte me al zorgen om jou. En dat was echt zo! En @Quinn heb ik ook nog niet gezien. Nou ja, dan komt dat ook nog wel goed hoop ik.

Echt! Dat is lief van je.

Zowaar. 🤔

Geplaatst
21 minuten geleden zei Reacher:

Echt! Dat is lief van je.

Zowaar. 🤔

Ik ben lief, op je geld uit, en dadelijk weg. Richting ligstoel en zonnetje. Heb voor vandaag wel genoeg gedaan.

Geplaatst

Ah! Je zoekt een sugar parent. Nu begrijp ik het. 

Veel plezier in de zon! 

Ik ga ondersteboven in het koele duister aan mijn plafond hangen. kijk nou wat een dotje 🥰

image.jpeg.6307d18453be22b980e86b5c3cf76f42.jpeg

Geplaatst
4 uur geleden zei Maja:

Ha @lady jane

echt, de zon schijnt hier uitbundig. Je zit niet ver weg van Scheveningen, dus komt vast goed! 

Inmiddels strand Scheveningen maar na 20 min.hield ik t voor geeien. Koude harde wind en wolkendek. Nu terrasje met bakkie troost en dan voor de spits weer terug. Toch mooi gefietst🙃.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...