Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hoi Hoi

Ik ben C00tje 56 jaar en het lijkt of ik er klaar mee ben.

Ik drink 26 jaar in meer en mindere mate. De laatste 2 jaar echt veel 2 flessen wijn per dag 0,75 en 3 deed soms ook mee. Een soort stiekume drinker, alleen 2 van mijn vriendinnen weten het maar die drinken zelf ook ;(

De laatste maanden voel ik me echt niet goed. Constant moe, mistig hoofd hart in de keel en verzuurde benen.

Ik heb 4 dagen geleden mijn laatse glas op en hoop hier herkenning te vinden en kracht.

bewerkt door C00tje
Geplaatst

Na 4 dagen al? Merk dat de verzuring in mijn benen minder lijkt gzd alleen de mistin mijn hoofd niet. Hart in de keel sinds vanmorgen minder. Ben daar al zo blij mee, voelde me echt niet ok meer

Geplaatst

Welkom @C00tje goed zeg 

je lijf heeft aangegeven dat het genoeg is.idd ergste heb je gehad al.na dag 7 voel je opgaan knappen. 🍀Succes en hoop dat je kracht uit dit forum kan vinden. Heb je een beetje afleiding?

Geplaatst

Welkom en wat een goede beslissing! Het is toch vreselijk om je steeds zo te voelen, dat wil je echt niet meer. En goed dat je de eerste vier dagen achter de rug hebt.

Geplaatst

Goed besluit, @C00tje (hoe spreek je die naam uit eigenlijk?) Ga lekker door zo, een veel mooiere toekomst tegemoet dan wanneer je die hoeveelheden alcohol dagelijks naar binnen zou blijven gieten. 

Nog een tip: zet het geld dat je uitspaart doordat je geen drank meer hoeft te kopen apart op een spaarrekening en bedenk vast welke leuke dingen je daarmee kan gaan doen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...