C00tje Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Hoi Hoi Ik ben C00tje 56 jaar en het lijkt of ik er klaar mee ben. Ik drink 26 jaar in meer en mindere mate. De laatste 2 jaar echt veel 2 flessen wijn per dag 0,75 en 3 deed soms ook mee. Een soort stiekume drinker, alleen 2 van mijn vriendinnen weten het maar die drinken zelf ook ;( De laatste maanden voel ik me echt niet goed. Constant moe, mistig hoofd hart in de keel en verzuurde benen. Ik heb 4 dagen geleden mijn laatse glas op en hoop hier herkenning te vinden en kracht. 12 uur geleden bewerkt door C00tje bumperjim reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Welkom @C00tje, als het goed is heb je de ergste detox achter de rug inmiddels. 36 minuten geleden zei C00tje: het lijkt of ik er klaar mee ben. dus je bent er wel klaar mee Let the sober life begin! C00tje reageerde hierop 1
C00tje Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden Na 4 dagen al? Merk dat de verzuring in mijn benen minder lijkt gzd alleen de mistin mijn hoofd niet. Hart in de keel sinds vanmorgen minder. Ben daar al zo blij mee, voelde me echt niet ok meer lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Welkom @C00tje goed zeg je lijf heeft aangegeven dat het genoeg is.idd ergste heb je gehad al.na dag 7 voel je opgaan knappen. 🍀Succes en hoop dat je kracht uit dit forum kan vinden. Heb je een beetje afleiding?
C00tje Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Hoi Kaatjemama Ik werk veel dus dat is afleiding verder hoop ik me weer te gaan vermaken als mijn energie terug is met wandelen en tuinieren Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 2
Rosee Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Welkom en wat een goede beslissing! Het is toch vreselijk om je steeds zo te voelen, dat wil je echt niet meer. En goed dat je de eerste vier dagen achter de rug hebt.
Bob Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goed besluit, @C00tje (hoe spreek je die naam uit eigenlijk?) Ga lekker door zo, een veel mooiere toekomst tegemoet dan wanneer je die hoeveelheden alcohol dagelijks naar binnen zou blijven gieten. Nog een tip: zet het geld dat je uitspaart doordat je geen drank meer hoeft te kopen apart op een spaarrekening en bedenk vast welke leuke dingen je daarmee kan gaan doen.
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei Bob: Goed besluit, @C00tje (hoe spreek je die naam uit eigenlijk?) Net als Kohtje? 🧐
C00tje Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nee gewoon cootje Enne heb er al een tripje voor geboekt met mijn kleindochter (stok achter de deur om niks meer te kopen) Bob en lady jane reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Welkom Cootje en wat een geweldige besluit. Hoeveelste dag? We steunen je heel graag hierin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden