lsalander Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden ik heb al een paar jaren een alcoholprobleem na veel vallen en opstaan heb ik er genoeg van ik ben nuchter sinds dinsdag en wil dit zo houden ik hoop hier steun te vinden om nuchter te blijven bumperjim reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Welkom Isalander. 5 na 12, dat klinkt alsof het te laat is.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Welkom Isa. Beter laat dan nooit. Ik was ook een laatbloeier maar bloei al jaren nuchter en gelukkig verder. Dat gun ik jou ook. Het forum kan heel veel voor je gaan betekenen
lsalander Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 29 minuten geleden zei Lonster1: Welkom Isalander. 5 na 12, dat klinkt alsof het te laat is. het is nog niet te laat als ik nu nuchter kan blijven
lsalander Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 20 minuten geleden zei lady jane: Welkom Isa. Beter laat dan nooit. Ik was ook een laatbloeier maar bloei al jaren nuchter en gelukkig verder. Dat gun ik jou ook. Het forum kan heel veel voor je gaan betekenen het weekend staat voor de deur das al een eerste test niet drinken tijdens het weekend
lsalander Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 46 minuten geleden zei Lonster1: Welkom Isalander. 5 na 12, dat klinkt alsof het te laat is. als ik nu nuchter blijf is het nog niet te laat
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 14 minuten geleden zei lsalander: het weekend staat voor de deur das al een eerste test niet drinken tijdens het weekend Ik zou zeggen, maak een plan voor je weekend. Leuke dingen, lekker eten en aardige mensen.
lsalander Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Quinn: Ik zou zeggen, maak een plan voor je weekend. Leuke dingen, lekker eten en aardige mensen. ok zal ik doen
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En deel het hier, als je er steun bij wilt.
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Welkom! Veel succes en ik hoop dat je hier steun zult vinden. Mag ik een directe vraag stellen? Heb je nog een account hier ?
lsalander Geplaatst 22 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 minuten geleden 1 uur geleden zei Quinn: En deel het hier, als je er steun bij wilt. ok
lsalander Geplaatst 22 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 minuten geleden 1 uur geleden zei Senna34: Welkom! Veel succes en ik hoop dat je hier steun zult vinden. Mag ik een directe vraag stellen? Heb je nog een account hier ? nee waarom
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden