Marjolijn Geplaatst 11 april Auteur Rapport Geplaatst 11 april Een voordeel.. ik kon niet slapen gister en heb dus de landing van de artemisia 2 volledig kunnen bekijken. 😁. Heel bijzonder. En nu yoga nidra en maffen...
Marjolijn Geplaatst 11 april Auteur Rapport Geplaatst 11 april Verder antwoord vandaag .... tja... niet gelukt! Nu rusten en ieder goede nacht. Geen zin opnieuw te schrijven. Slaap goed.
Bob Geplaatst 12 april Rapport Geplaatst 12 april Slaap ze. Morgen weer een frisse dag. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 12 april Auteur Rapport Geplaatst 12 april (bewerkt) Zo is het @Bob.Dank voor je begrip. Ik ga graag ECHT door. 12 april bewerkt door Marjolijn
Marjolijn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Weer een beetje boven water. Morgen verder. Bob en lady jane reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Dag 1 weer een feit. En ik hoop dat niet opnieuw te hoeven schrijven. Daar ga ik ook van uit. Ik snap heel goed waarom ik de mist inging. Die ervaring wil ik vooraleen leerervaring laten zijn. Trusten allen. ( superlaat. Maar ik wilde het ingelaste interview van Sonja Barend door Ter Braak nog zien... een bijzonder document).
Marjolijn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Deze ochtend nog een beetje rustig aan hier. En vanmiddag mijn fysio gelukkig weer hervatten. Heb ik nu 4 x per week bij verschillende therapeuten. Erg fijn. Door een rare wisseling heb ik amper nog huishoudelijke ondersteuning. Dat is erg jammer, want dat liep al een paar jaar als een trein. Mijn huisarts was daar best gepikeerd over. De wmo idem, maar er valt weinig aan te doen. Als cliënt sta je een beetje machteloos. Loop ik best tegen aan. Zeker nu ik weer wat minder kan. Maar goed, straks maar eens kijken wat mijzelf lukt .iedere keer maar een beetje. Deze dag gaat goed komen.Ik heb voldoende boodschappen in huis dus een supermarkt krijgt mij niet te zien. Weer vol vertrouwen herstart en dag 2 dus. En erg gerust gesteld nu zoon en schoondochter weer veilig thuis zijn. Zoon heeft nog een week verlof, dus hij kan dingen opvangen en in de gaten houden. %s om %s bewerkt door Marjolijn bumperjim en Kaatjemama reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Dan hier ook nog maar even... Hier een aparte dag gehad. Vannacht had ik helaas de huisartsenpost nodig. Niet leuk , maar ik hoefde deze keer niet mee met dat voor mij zo bekende gele busje. ( sommigen noemen dat een ambulance) Dus blij. Beetje bijkomen hier. En alleraardigste bezorger van Picnic. Heel bezorgd. Maar op een prettige manier. Nog even aan huis gekluisterd. Maar dankbaar met de goede berichten van zoon en schoondochter aan de andere kant van Nederland. Zo blij mee. Hier nog een meditatie van de app. Vind ik fijn en geeft me rust waar het mijzelf niet altijd lukt om rust te vinden. In combinatie met warme melk met honing of anijs. ( hoe truttig wil je het hebben hahaha) Iedereen een goede en rustige nacht. Mooi forum hier. Maar ik schrik wel van sommige dingen/ uitspraken etc etc. Maar volgens mij hebben de meesten een gemeenschappelijk doel. En dat is mooi. Sorry voor zo een lange kletspartij van mij. .......O nee. Ik zou geen Sorry neer zeggen. Oeps. %s om %s bewerkt door Marjolijn Irritante fout.
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Je laatste bericht staat in schril contrast bij wat je eerder vandaag bij iemand anders schreef. En je mag kletsen zolang je wilt, weinigen hier hebben daar last van. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Vandaag hier nu dag 4 na de misser. %s om %s bewerkt door Marjolijn
Marjolijn Geplaatst gisteren om 12:55 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 12:55 Toch maar bezig met annulering van de vakantie. Ik zal voorlopig nog niet mobiel zijn. Ben wel verzekerd dus we merken wel wat de schade zal zijn. Degene die hier vanmorgen was heeft huisarts gebeld. Huisarts heeft een verzoek ingediend voor hulp bij douchen. Huisarts heeft zwaardere pijnstilling besteld. Wordt vandaag nog bezorgd. Straks de picnic maar weer eens regelen. Fijn dat dat er is. Verder hier afwisselend op en op bed. Erg veel pijn en benauwdheid. lady jane en Rosee reageerden hierop 1 1
Bob Geplaatst gisteren om 13:42 Rapport Geplaatst gisteren om 13:42 Nou Marjolijn, je hebt het potverdikkie niet gemakkelijk. Ik wou dat ik je van hieruit een beetje kon helpen, maar ja... Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst gisteren om 14:55 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 14:55 Net gebeld door de thuiszorgorganisatie voor adl. Ze proppen mij er morgen tussen en zondag. En maandag voor douchen. Heel bijzonder zo pal voor het weekend.
lady jane Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Fijn Marjolijn. Zo hoort het ook eigenlijk he. Dat er even iemand zorg heeft voor je. Het is jammer dat er zo veel tekorten zijn in personeel, want ik kan me niet voorstellen dat je voor je lol er een beroep op doet. Laat je maar lekker helpen
Marjolijn Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden (bewerkt) Ben hier begonnen met een haakpatroon met een "cake" ( soort bol) met diverse kleuren , die ik klaar had liggen voor mijn vakantie. Nu ik die noodgedwongen geannuleerd heb vond ik dat ik er nu wel dan thuis aan mocht beginnen. Even iets leuks,even afleiding. Even omdenken. En het lukt gelukkig ook nu de dystrofie in m'n linkerhand opknapt. ( en ben rechts). Verder afleiding van t.v. Ik hoop dat ik komende nacht wat kan slapen. En fijn dat ik morgen geholpen wordt met het badkamergebeuren. Fijn dat er zo snel op de aanvraag van de huisarts werd gereageerd. En ook prettig: geen seconde craving gehad. 20 uur geleden bewerkt door Marjolijn Aanvulling Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 1 uur geleden zei Marjolijn: Ben hier begonnen met een haakpatroon met een "cake" ( soort bol) met diverse kleuren , die ik klaar had liggen voor mijn vakantie. Nu ik die noodgedwongen geannuleerd heb vond ik dat ik er nu wel dan thuis aan mocht beginnen. Even iets leuks,even afleiding. Even omdenken. En het lukt gelukkig ook nu de dystrofie in m'n linkerhand opknapt. ( en ben rechts). Verder afleiding van t.v. Ik hoop dat ik komende nacht wat kan slapen. En fijn dat ik morgen geholpen wordt met het badkamergebeuren. Fijn dat er zo snel op de aanvraag van de huisarts werd gereageerd. En ook prettig: geen seconde craving gehad. Knap dat je zo omdenkt en echt goed dat je geen graving hebt komt omdat je zelf ondanks al je problemen bezighoudt.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mijn vriendin had ook graag van die enorme bollen wol. Wat ben je aan het maken @Marjolijn?
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Een omslagdoek/ driehoekige sjaal met verloopgaren ( is iedere keer een ander kleurtje dat dan te voorschijn komt). Met zeer veel verschillende steken.dus koppie erbij houden. ( dat is nu wel goed voor de afleiding van de fikse pijn en helaas ook craving). Annulering rond. De verdere afwikkeling kan pas maandag. ( weekend gesloten).
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ah, die dingen ken ik. Er lagen altijd minstens drie in wording te slingeren. Werd natuurlijk nooit wat. Good times. Jammer van je vakantie, maar wellicht kun je dan later en heb je het leuker.
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Eerst maar eens goed herstellen en zien wat eruitkomt later met de bindweefselziekte. Dit komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. En dan kan je het beste maar gewoon thuis zijn. Daar alles bij de hand inclusief het academische ziekenhuis bijna om de hoek. ( ben ik vaste klant ofzo). Vanmorgen fijne hulp gehad. Dat is ook wat waard. Oo en @Quinn... ik ben juist wel van het afmaken😁. Kan alleen door de dystrofie links maar kort achter elkaar haken, maar dat geeft niet. 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat is zo, beter in de buurt blijven van je goede zorg. Heb je al betere berichten van je schoondochter inmiddels? Vriendin was meer van het iets nieuws beginnen. Ach, het is je plezier tenslotte.
Marjolijn Geplaatst 46 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Schoondochter gaat weer helemaal opnieuw door de molen. In Taiwan kwam daar niks duidelijks uit. Nu in haar woonplaats opnieuw. Ze hebben geen idee. Heel naar, die onzekerheid.
Yvonne Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Ik hoop dat het meevalt voor jouw schoondochter Marjolijn. En fijn dat de thuiszorg zo snel geregeld kon worden, nu hopelijk weer wat opknappen, te beginnen met een goede nachtrust. En zo leuk dat haken. Ik haak ook veel. En heel graag met verloopgaren, heb ook al verschillende van die driehoeksjaals gehaakt.. Heerlijk werk, alleen... ik draag ze eigenlijk nooit hahaha. Maar het is gewoon ene leuke tijdsbesteding.. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 27 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 27 minuten geleden @Yvonne Ja. Spannend met schoondochter. En hier ook. Deze valpartij kwam niet uit de lucht vallen.was al een poos niet fit. Vandaag beetje lastig.maar ook beroerd van volgens mij bijwerkingen van alle medische meuk. Ik ben bezig met de " lost in time" sjaal. Misschien zegt het je wat. Jaren geleden ook voor mijn moeder gemaakt in paars en lila tinten. Dat waren echt haar kleuren. Deze nu heeft alle kleuren van de regenboog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden