mengascini Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Ik heb mijn legergroene shirt aan. Misschien ook nog mijn camouflage broek . Succes met het zaken doen @bumperjim. Mooi werk doe jij @Oskar. Helaas hoort de dood ook bij het leven. Fijn dat je er voor haar bent vanmiddag. Niet in het groen . Ik ga een planning maken. Loop anders vast. Er is nog genoeg te doen, maar er moet wat systeem in komen. Loop nu soms met een kip zonder kop alles tegelijk te doen
Senna34 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen, kan nog nét Ik draag een groene trui! Bumperjim, je bent geloof ik de trendsetter van vandaag 😁 mengascini reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Hier was daarjuist een soort hagelstorm.
mengascini Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Hier was daarjuist een soort hagelstorm. Mijn zoon komt regelmatig in België en vertelde gisteren dat de weg daar helemaal wit was. Hier valt het nog mee.
Quinn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Het is hier zon, hagel, zon, storm, hagel, zon. Het lijkt mijn humeur wel.
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 32 minuten geleden zei Quinn: Het is hier zon, hagel, zon, storm, hagel, zon. Het lijkt mijn humeur wel. Hier ook hoor @Quinn😂 Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 6 minuten geleden zei Kaatjemama: Hier ook hoor @Quinn😂 Het weer of je humeur?
mengascini Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Bami uit de vriezer gehaald en vanavond zwemmen. Straks nog even met de honden lopen. Vanaf nu mengaschini. Geen Spirit meer, maar heb nog wel veel Spirit hoor! Deze naam is het merk van mijn accordeon.
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Het weer of je humeur? Beiden 😰😂😂
Lonster1 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Een groene broek. Is het een rib broek met wijde pijpen, een legerbroek, een mosgroene pantalon? En gaan daar nette schoenen, gympen, bergschoenen, laarzen onder? Vragen, vragen. Brrr. Vanmorgen even voor de hagel geschuild onder een klein afdakje, met twee andere fietsers. Wonderlijk is dat toch, dat je dan opeens leuke gesprekken kunt hebben. Terwijl je elkaar anders gewoon voorbij zou fietsen. Vanmiddag weer genoten van een mooie kop koffie. Vriendin wilde aan het bier, maar dat heb ik haar gelukkig uit het hoofd kunnen praten. Niks nie nodig nie. Rosee reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 3 uur geleden zei Kaatjemama: Beiden 😰😂😂 Wat is er mis met jouw humeur?
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 7 minuten geleden zei Quinn: Wat is er mis met jouw humeur? Mijn Humeur schommelt heel erg ben bipolair al ben ik nu heel erg in de hoog in de goede stemming kan ik door dingen die gebeuren zoals een brief van uwv /zoon die ik weinig zie heel erg depressief worden
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ah zo. Herkenbaar. Krijg je er medicatie voor?
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hoe is het met je broek gegaan @bumperjim?
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 13 minuten geleden zei Quinn: Ah zo. Herkenbaar. Krijg je er medicatie voor? Ja lithium jij ook dan ?
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ja, ik ook. Al is er enige twijfel over of het diagnose of symptoom is. Maar ja.
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 25 minuten geleden zei Quinn: Ja, ik ook. Al is er enige twijfel over of het diagnose of symptoom is. Maar ja. Waarom twijfelen ze eigenlijk snap ik niet zo goed
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden O, ik ben het er zelf niet zo mee eens. Als in, het zal best bipolair lijken, maar ik vind het symptomatisch. Net als al die andere mooie labels die ik intussen heb gekregen.
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 minuten geleden zei Quinn: O, ik ben het er zelf niet zo mee eens. Als in, het zal best bipolair lijken, maar ik vind het symptomatisch. Net als al die andere mooie labels die ik intussen heb gekregen. O zo maar je slikt wel lithium? Psychose gehad ?
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Jij ook psychoses gehad @Kaatjemama? En helpt de lithium daartegen? Wat bedoel je met symptomatisch Q? Dat je manieren hebt gevonden om te overleven ( veel verschillende afleidingen zoeken of zwaar depressief zijn) en dat behandelaren dat dan bipolair noemen?
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ja, daar komt het wel op neer ja. De optelsom lijkt dan wel bipolair, maar daar komt het niet van.
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Jij ook psychoses gehad @Kaatjemama? En helpt de lithium daartegen? Wat bedoel je met symptomatisch Q? Dat je manieren hebt gevonden om te overleven ( veel verschillende afleidingen zoeken of zwaar depressief zijn) en dat behandelaren dat dan bipolair noemen? Ja 1 Keer gehad 10 jaar geleden. nu sinds 8 jaar aan de lithium niet meer gehad.denk dat het komt deels door de lithium en deels door me leven aan te passen.
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 4 minuten geleden zei Quinn: Ja, daar komt het wel op neer ja. De optelsom lijkt dan wel bipolair, maar daar komt het niet van. Oké ingewikkeld wat denk je zelf
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dat ik in de basis niets mankeer, maar dat er door mijn verknipte jeugd allerlei manieren zijn ontwikkeld door mijn hoofd om te overleven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden