Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei bumperjim:

Even om voort te borduren op de draadjes van Quinn en Reacher. Het "ambient" seksisme. Ik zit hier in een restaurant en het zeeuws meisje van de bediening vraagt aan de tafel hiernaast of ze nog een toetje willen. "Ach nee, het liefst had ik een lekkere thaise massage" zegt de enige zeeuw van de tafel. Lees tussen de regels: een massage met een happy end. 

"Oh, die hebben we hier niet", lacht het zeeuwse meisje. Ongeveer de leeftijd van Vlinder. Misschien weet ze niet wat het is, of misschien is het een briljante actrice. Vlinder was in je vingers geëxplodeerd na zo'n opmerking, vroegwijs en vroegrijp en vroeg gedesillusioneerd helaas. Vlinder zegt altijd, als ik vanuit mn appartement 20 stappen naar buiten zet dan word ik meestal al seksueel geharassed.

Natuurlijk was het "maar een grapje". Natuurlijk kan je er nooit wat van zeggen. Had het zeeuwse meisje schromelijk overdreven, was misschien wel hysterisch verklaard als ze er een punt van had genaakt. Je kan dan beter een dodelijk sarcasme cultiveren. En een bus pepperspray achter de hand houden. Ook dat was maar een grapje, achteraf 🖕🏻

Het helpt al dat je deze incidenten ziet. Dat je het niet als normaal beschouwde. Dat je niet meelacht met die meneer. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...