Oskar Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 5 minuten geleden zei stroumfke: iemand die dag wil zeggen voor het slapen gaan Dag!
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Zojuist zei Oskar: Dag! hey oskar ook nog wakker
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Nachtpact Reacher Yana ❤️ Rosee Lika Jane Bob stroumfke
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 2 minuten geleden zei Oskar: Nog net Stroempf ik ben even wakker even op het forum en dan terug bedje in ik ben quinn zen draadje aan het lezen daar ben ik wel even zoet mee 4 uur geleden bewerkt door stroumfke
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 35 minuten geleden zei stroumfke: iemand die dag wil zeggen voor het slapen gaan Welterusten. Ik slaap nog niet. Geen slaap. Beetje stuiterig! Â
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Spirit: Welterusten. Ik slaap nog niet. Geen slaap. Beetje stuiterig! Â hey spirit ik slaap met kleine beetjes da komt omdat ik er op sta voor een opname enerzijds weet ik dat het nodig is anderzijds heb ik het daar erg moeilijk mee 1 uur geleden bewerkt door stroumfke
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden terug even wakker vandaag uitslapen en rustig thuis blijven ik kan het momenteel niet meer opbrengen om naar mijn ontmoetingscentrum te gaan dan wandel ik eens rond de blok das 20 minuutjes wandelen Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden