Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ahh Kaatje snap dat dat niet fijn voelt. Alsof je niet gewaardeerd wordt terwijl je juist zo goed bezig bent. Wat ladyjane zegt lief zijn voor jezelf hoor.:rose:

bewerkt door Rosee
Woordje teveel
Geplaatst
8 uur geleden zei lady jane:

Dingen komen sterker binnen idd, je verdooft immers niet meer?
Bedenk wel dat ook de fijne dingen sterker binnen komen, mits
je ze opmerkt. Als je blijft hangen in het negatieve (zie ik je niet doen hoor, maar
je hebt aanleg voor depressieve gevoelens begrijp ik?) dat sta je niet open voor de rest.
Je doet het hardstikke goed en wordt steeds sterker.
Ook voor jezelf maar een leuk hebbedingetje kopen? Als een soort van anker voor je 4 maanden.

@lady jane dank je voor je reactie ja heb zeker aanleg voor depressie gevoelens helaas. En idd alles komt harder binnen de mensen om me heen zullen ook moeten wennen dat ik nu niet alles maar  oké vindt meer  🤷🏼‍♀️

ja iets kopen voor mezelf zat te denken aan zo’n eco systeem voor bij ons in huis aan gezien ik alle sop heb geruimd kan dat mooi staan in het raamkozijn 🤩 en daar kijk ik elke dag naar.

Geplaatst
7 uur geleden zei Rosee:

Ahh Kaatje snap dat dat niet fijn voelt. Alsof je niet gewaardeerd wordt terwijl je juist zo goed bezig bent. Wat ladyjane zegt lief zijn voor jezelf hoor.:rose:

🤗 lief dank je het is even door bijten blij als het weekend weer voorbij is 🤨 volgede week lekker iets voor me zelf doen 

Geplaatst

Dag 125 

Letterlijk pijn in me buik 

zoon die niets van zich laat horen zo klaar mee.

verjaardag vanmiddag waar ik het helemaal niet mee eens bent bah 

Teleurgesteld in beste vriendin waar ik we naar der verjaardag moet  

echt stom weekend nu al zin in dinsdag dan middagje voor me zelf 

En enige wat ik eigenlijk wil is een lekkere duin strand wandeling volgende week nu al zin in. Kunnen we de boel niet  even vooruit spoelen 🤷🏼‍♀️🤣

Geplaatst

dag 130 we gaan lekker 

Morgen is eigenlijk de verjaardag van me vader al is hij er al jaren helaas niet meer vieren wij deze nog steeds. Met het gezin.we gaan eten  bij de familie helemaal leuk ik heb alleen een probleempje dat ik me heel vaak meestal heel druk maar over het eten. Mensen in me omgeving noemen het smet vrees ik weet niet wat het is 🤷🏼‍♀️ iets 

maar ga me daar soms al druk over maken zeker nu er niet meer gedronken wordt is lekker eten wel heel fijn.maar merk dat zonder een drankje ik me wel wat drukker maak.

vandaag bijvoorbeeld kartonnen beker gebruikt op me oude werk.🙈😓

maar ik kan me alleen maar druk maken over hoe lang heeft het buiten de koelkast geleden / was het aanrecht wel schoon wat heeft ze gebruikt heeft was het niet over datum / komt het uit de vriezer en hoe lang lag het daar.

ik eet in deze situatie wel maar heb dan eigenlijk altijd soort misselijk gevoel alsof er een haarbal in me keel zit 😱😥

Kort om de drank verbloemt sommige dingen wel. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...