bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Je verdient beter dan dit, @spirit spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik schrijf maar even niets meer. Had de behoefte om het juist hier te delen op een alcoholforum omdat ik me zorgen maak. Hij noemt dit een kankerforum. Hij kan tenslotte meelezen. Zal hij inmiddels gedaan hebben. Mag hier niet meer schrijven, maar dat maak ik altijd zelf nog wel uit. Even eruit zou een goed idee zijn. Het huis geeft me al een poosje geen goed gevoel meer. Ik merk het, als ik ergens vandaan kom. Zodra ik de straat binnen kom, komt er een knoop in mijn maag. Die knoop zit er al een tijdje. Ruzie met zijn broer. Die heeft hij lekker laten zitten vanochtend. Schat van een man. Heeft zich hier uit de naad gewerkt met het zwembad opzetten. Ze zouden een jaloezie ophangen samen. Loop het al weken te roepen dat hij hem moet helpen. Natuurlijk weet zijn broer ook van zijn drankprobleem. Nu is het klaar. Jammer. Ik vond het altijd leuk als ze kwamen. Mijn zoon is net even geweest met m'n jongste kleinkind. Toen is hij naar boven gegaan. Daar blijft hij voorlopig maar. Ik ga zelf eens hulp en raad vragen bij de huisarts. Voor de rest zijn er geen opties voor logeeradressen bij kennissen. Ik kan naar zijn exschoonmoeder gaan. Die woont hier in de straat. Die zal ook wel het een en ander over hem weten. Bij zijn dochter heeft hij geen goede indruk gemaakt afgelopen zaterdag. Weer haar vader dronken zien, net als jaren geleden. Wat er zich heeft afgespeeld weet ik niet maar hij heeft geen contact meer met zijn eigen kinderen. Zal ook vast drankgerelateerd zijn. Ik dank degene hartelijk die ons aan elkaar heeft gekoppeld.
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 17 minuten geleden zei spirit: Ik schrijf maar even niets meer. Had de behoefte om het juist hier te delen op een alcoholforum omdat ik me zorgen maak. Hij noemt dit een kankerforum. Serieus @spirit dan gaat hij toch van het form aangezien hij geen hulp wilt of wilt stoppen . dit is jou uitlaat klep en steun. ga naar je zoon leg het uit misschien als je even klets kom je nog op een idee of oplossing om ergens even rust /afstand te nemen. Want dit is te zot voor woorden voor jou hou je taai
spirit Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 4 minuten geleden zei Kaatjemama: Serieus @spirit dan gaat hij toch van het form aangezien hij geen hulp wilt of wilt stoppen . dit is jou uitlaat klep en steun. ga naar je zoon leg het uit misschien als je even klets kom je nog op een idee of oplossing om ergens even rust /afstand te nemen. Want dit is te zot voor woorden voor jou hou je taai Mijn zoon heeft ook wel goede ideeën wat logeeradresjes betreft. Die kan mooi iets uitzoeken voor zijn mamma. Voor mijn zoon ook rot om mee te maken. Voorheen gingen ze best goed met elkaar om. Een soort 2e pappa, maar nu hij weer bij regelmaat dronken is, is dit ook bekoeld. Logisch.
Mormel Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @spirit: omdat ik me meende te herinneren dat het allemaal nogal snel is gegaan heb ik even het begin van je draadje herlezen. Je schrijft in je tweede bericht over je oudere ex-buurman waar je altijd welkom was in je slechte dagen. Misschien kun je eens bij hem langsgaan en je situatie voorleggen, hij zal je ook een stuk beter kennen en misschien kunnen helpen dan leden van een anoniem forum. Kaatjemama reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Zojuist zei Mormel: @spirit: omdat ik me meende te herinneren dat het allemaal nogal snel is gegaan heb ik even het begin van je draadje herlezen. Je schrijft in je tweede bericht over je oudere ex-buurman waar je altijd welkom was in je slechte dagen. Misschien kun je eens bij hem langsgaan en je situatie voorleggen, hij zal je ook een stuk beter kennen en misschien kunnen helpen dan leden van een anoniem forum. Ach ja, Henk, mijn oude buurman. Niet eens zo'n slecht idee @Mormel Kaatjemama reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ja @spirit het is lastig, maar je weet zelf hoe het werkt. Er moet echt iets ergs gebeuren bij je vriend anders gaat hij niet veranderen. Denk aan jezelf! Senna34 en spirit reageerden hierop 2
Senna34 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Oh wat beroerd. Natuurlijk waren je intensies goed om hem te introduceren aan dit forum. Dus verwijt jezelf dat niet. Dat hij mee leest is prima toch. Jammer dat hij niet kiest voor hulp. Is even bij je zoon logeren geen optie? Tassen pakken, hond mee en desnoods even op de bank en dan in alle rust bekijken hoe verder ? Als je mijn moeder was geweest en ik zou dit allemaal zien, ik had je meegenomen hoor 🌹 spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wat een ellende Spirit. En ja, het is dus echt foute boel zo. Spullen pakken, hond mee en voorlopig even weg. Bij jouw zoon, jouw zus, of ergens een vakantiehuisje, maar echt even tot rust zien te komen. En niet straks jezelf weer wijs maken dat je het groter hebt gemaakt dan het is.... dit is écht niet goed. Sterkte meis. Senna34 reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Sterkte lieverd en geen overhaaste dingen nu gaan doen. Blijf zelf nuchter en blijf praten/communiceren met hem als dat mogelijk is.. En gewoon blijven uiten hier hoor. spirit reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @spirit wij “kennen” elkaar al heel lang op dit forum. Ik vind het heel rot voor je, deze waardeloze situatie. Jij hebt zelf zo hard gewerkt, je ups en downs gehad maar je hebt volgehouden. Eindelijk in rustiger vaarwater en dan krijg je dit! Ik zou graag antwoorden voor je hebben maar die heb ik niet. Maar ik hoop van harte dat jij jezelf niet kwijtraakt! En je zoon en kleinkinderen. Sterkte hoor!!!!!!🦋 spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ga morgen de huisarts bellen voor een crisisopname voor mijn vriend. Dit weekend ga ik met mijn zoon mee. Die gaan naar een familiehotel. Ik vind dit een beetje onverantwoord worden. Nu is hij weer buiten in slaap gevallen, maar vannacht wilde hij om 3 uur frituren. Heeft hij ook gedaan, ik was klaarwakker. Straks slaap ik en haalt hij weer die pan tevoorschijn. Weet niet of ik nu nog de crisisdienst kan bellen, maar meestal moet dit via de huisarts. Straks vind ik hem dood. Dat is ook weer niet de bedoeling. Hij is ver heen.
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Je kunt wel alvast de crisisdienst bellen en op de hoogte stellen van wat er gaande is en de binge. Snap dat het niet veilig aanvoelt maar nu kunnen ze niet meteen iets doen denk ik. Zorg wel dat jezelf veilig bent idd en goed dat je het weekend weggaat met je zoon mee. Lastig en waardeloos dit he? Laat hem zijn roes maar uitslapen, hopelijk tot morgen. Dit is ook geen doen zo voor jou maar ook voor hem niet. Hij heeft hulp nodig. Als ik wat kan doen, laat mij weten. Take care! spirit reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden