Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik schrijf maar even niets meer. Had de behoefte om het juist hier te delen op een alcoholforum omdat ik me zorgen maak. Hij noemt dit een kankerforum. Hij kan tenslotte meelezen. Zal hij inmiddels gedaan hebben. Mag hier niet meer schrijven, maar dat maak ik altijd zelf nog wel uit. Even eruit zou een goed idee zijn. Het huis geeft me al een poosje geen goed gevoel meer. Ik merk het, als ik ergens vandaan kom. Zodra ik de straat binnen kom, komt er een knoop in mijn maag. Die knoop zit er al een tijdje. Ruzie met zijn broer. Die heeft hij lekker laten zitten vanochtend. Schat van een man. Heeft zich hier uit de naad gewerkt met het zwembad opzetten. Ze zouden een jaloezie ophangen samen. Loop het al weken te roepen dat hij hem moet helpen. Natuurlijk weet zijn broer ook van zijn drankprobleem. Nu is het klaar. Jammer. Ik vond het altijd leuk als ze kwamen. Mijn zoon is net even geweest met m'n jongste kleinkind. Toen is hij naar boven gegaan. Daar blijft hij voorlopig maar. Ik ga zelf eens hulp en raad vragen bij de huisarts. Voor de rest zijn er geen opties voor logeeradressen bij kennissen. Ik kan naar zijn exschoonmoeder gaan. Die woont hier in de straat. Die zal ook wel het een en ander over hem weten. Bij zijn dochter heeft hij geen goede indruk gemaakt afgelopen zaterdag. Weer haar vader dronken zien, net als jaren geleden. Wat er zich heeft afgespeeld weet ik niet maar hij heeft geen contact meer met zijn eigen kinderen. Zal ook vast drankgerelateerd zijn. Ik dank degene hartelijk die ons aan elkaar heeft gekoppeld. 

Geplaatst
17 minuten geleden zei spirit:

Ik schrijf maar even niets meer. Had de behoefte om het juist hier te delen op een alcoholforum omdat ik me zorgen maak. Hij noemt dit een kankerforum.

Serieus @spirit dan gaat hij toch van het form aangezien hij geen hulp wilt of wilt stoppen .

dit is jou uitlaat klep en steun. 
ga naar je zoon leg het uit misschien als je even klets kom je nog op een idee of oplossing  om ergens even rust /afstand te nemen. Want dit is te zot voor woorden voor jou hou je taai 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Kaatjemama:

Serieus @spirit dan gaat hij toch van het form aangezien hij geen hulp wilt of wilt stoppen .

dit is jou uitlaat klep en steun. 
ga naar je zoon leg het uit misschien als je even klets kom je nog op een idee of oplossing  om ergens even rust /afstand te nemen. Want dit is te zot voor woorden voor jou hou je taai 

Mijn zoon heeft ook wel goede ideeën wat logeeradresjes betreft. Die kan mooi iets uitzoeken voor zijn mamma. Voor mijn zoon ook rot om mee te maken. Voorheen gingen ze best goed met elkaar om. Een soort 2e pappa, maar nu hij weer bij regelmaat dronken is, is dit ook bekoeld. Logisch.

Geplaatst

@spirit: omdat ik me meende te herinneren dat het allemaal nogal snel is gegaan heb ik even het begin van je draadje herlezen. Je schrijft in je tweede bericht over je oudere ex-buurman waar je altijd welkom was in je slechte dagen. Misschien kun je eens bij hem langsgaan en je situatie voorleggen, hij zal je ook een stuk beter kennen en misschien kunnen helpen dan leden van een anoniem forum. 

Geplaatst
Zojuist zei Mormel:

@spirit: omdat ik me meende te herinneren dat het allemaal nogal snel is gegaan heb ik even het begin van je draadje herlezen. Je schrijft in je tweede bericht over je oudere ex-buurman waar je altijd welkom was in je slechte dagen. Misschien kun je eens bij hem langsgaan en je situatie voorleggen, hij zal je ook een stuk beter kennen en misschien kunnen helpen dan leden van een anoniem forum. 

Ach ja, Henk, mijn oude buurman. Niet eens zo'n slecht idee @Mormel

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...