Etty Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 2 uur geleden zei bumperjim: Haha dat kan alleen echt in NL 🤣  Nee, ook in België. Â
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Nou, ik heb de helft van de pannenkoek op en nou mag ik van tafel. Zucht.
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden De andere helft krijg je vanavond weer.
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik heb niets tegen regen, ik heb nu wel iets tegen nat worden.Â
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Zojuist zei Mariposa: Heb ik ook last van Ik vind dat het wel best genoeg geregend heeft de laatste dagen of dat ik al dikwijls genoeg nat geworden ben tijdens mijn wandelingen.Â
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Nat worden is niet erg maar smelten in de regen wel
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Mariposa ben nieuwsgierig, hoe gaat het met jouw drinken? Of niet drinken? Ik heb geen idee van jou eigenlijk?
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Helaas. Ik drink al vanaf mijn 14e. Ben nu 50. Meerdere stoppogingen gedaan maar verder dan 2 maanden stoppen kom ik niet. Ben hard motivatie aan het verzamelen.
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Jij bent een andere @Mariposa hè? Volgens mij was er tenminste een ander eerder. Of ik ben gek. Al sluit het één het ander niet uit.
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Klopt, de eerste was ineens weg, daarna het ik haar naam gepikt. Doe ik gewoon karin123 reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 6 minuten geleden zei Quinn: Wat zou je helpen? Misschien moet ik een genadeloos op mijn bek gaan. echt keihard. Of ziek worden. Het gaat nu gewoon goed met me, wat al raar is. Ik drink best veel namelijk.
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 minuut geleden zei Mariposa: Klopt, de eerste was ineens weg, daarna het ik haar naam gepikt. Doe ik gewoon Gelijk heb je. Prima naam, zonde om te verspillen. Zojuist zei Mariposa: Misschien moet ik een genadeloos op mijn bek gaan. echt keihard. Of ziek worden. Het gaat nu gewoon goed met me, wat al raar is. Ik drink best veel namelijk. Ach, wat is goed? Met mij ging het ook heel lang best goed, met dagelijks veel drank. Van een afstandje bezien in elk geval. Waarom wil je stoppen? Of wil je wel stoppen?
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Dat weet ik dus niet zo goed. Ik werk veel en dat gaat gewoon nog goed. Mijn kids echter zeggen me vaak dat ik niet zoveel moet drinken. En als ik heel eerlijk moet zijn ben ik best vaak brak in de ochtend. Lijkt me lekker om dat niet meer te hebben. En natuurlijk is het niet goed voor je, duh. En het kost veel geld etc etc 5 uur geleden bewerkt door Mariposa
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ah, het valt de kids dus op. Hoe oud zijn ze zo nu om en nabij? Ik heb er zelf vier. Eén van bijna 30, twee van bijna twintig en een kleuter.Â
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Maar het valt ze al een tijdje op natuurlijk.
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 4 minuten geleden zei Quinn: Ah, het valt de kids dus op. Hoe oud zijn ze zo nu om en nabij? Ik heb er zelf vier. Eén van bijna 30, twee van bijna twintig en een kleuter. Ooof... een kleuter nog. Heftig
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden O, dan kun je op volwassen niveau met ze praten, prettig. Woon je alleen eigenlijk? Zojuist zei Mariposa: Ooof... een kleuter nog. Heftig Niet voor mij, die woont bij z'n moeder en haar nieuwe partner. Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik zou dood gaan als er nog een kleintje aan zou komen. Been there, done that. karin123 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden