hub02 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 48 minuten geleden zei Yana: Wat mooi zeg, dat Mijn Gerrit en Lady Jane je zo hebben kunnen helpen ❤️ Maar wat afschuwelijk dat je al die ellende door de vaccinatie hebt opgelopen. Ik heb mijn ellende door het coronavirus, ook niet leuk maar ik kan in ieder geval niemand de schuld geven (tenzij dat virus door iemand bewust gemaakt en verspreid is, maar daar weet ik niks van). Ik heb heel vroeger aangezichtspijn gehad. Ik denk dat dat door mijn jeugdtrauma kwam. Verder was ik nooit ziek, geen griepje, gewoon niks. Na mijn aangezichtspijn (nu 30 jaar geleden) nooit meer een dokter gezien. En dan neem je de raad aan van iemand (Rutte) die lulde over iets waar hij geen verstand van heeft. En dat betekende het einde van mijn, eindelijk, normale leven, waar ik zo voor geknokt had. Ik sta niet eens in de corona-statistieken. Ik had gewoon een hartinfarct, meer niet. Ik zou ook niet weten of iemand dat virus heeft verspreid, maar ik weet wel dat er miljarden in omgingen. En ik denk dat politici de nodige enveloppen met inhoud in hun binnenzak hebben gestoken.
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden En als iemand denkt, dat de overheid er voor ons is. Jesse Klaver, die milieufreak, maakt 5 kindertjes en lult over ecologische voetstappen. Jetten zit meer in het vliegtuig dan de "koninklijke koffers" van onze geliefde Maxima en lult over Co2. We zijn gewoon sukkels, en als iemand van ons de pijp uitgaat, dan zitten ze er niet mee.
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Vreselijk he Hub, ik ken met jou heel veel mensen die schade hebben opgelopen door de vaccinatie. Als je je hardop uitspreekt ben je gelijk wappie (@Amalia). Helaas spreken de cijfers boekdelen. Ik hoop oprecht dat er veel mensen zijn die er ongeschonden doorkomen, maar je hoort zoveel rare verhalen. Een buurjongetje (van 10!) met teelbalkanker. En zoveel andere verhalen met zeer rare vormen van kanker, ook zeer jonge mensen. Het is verschrikkelijk. Wat jij meemaakt Hub, dat is niet te bevatten. Wetende dat het voorkomen had kunnen worden, de druk die is uitgevoerd waardoor je je verplicht voelde om toch dat prikkie te nemen. Zelf ben ik blij dat ik volhardend was, maar het was moeilijk. Je werd behandeld als uitschot. En zoals nu blijkt voor wat? Voor een (oke ernstige, maar toch) griep. En ja er zijn bewijzen voor dat het bewust is verspreid maar ook dat mag niet gezegd worden. Het wordt gedacht maar iedereen wuift het weg want dan bestaat het niet. Maar het is wel zo. En jij Hub met vele anderen zitten met de gebakken peren. Ik hoop oprecht dat jouw kwaliteit van leven goed is en dat je maar mag genieten zolang en zoveel als je kunt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden