Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Artax:

Als ik de verukkelijkheid van een grapefruit schilder dan trigger ik al veel te veel lustgevoelens bij jullie. Hoe kan ik dan hier de schoonheid van een (woke) persoon van vrouwelijke persuatie bejubelen?

Geen idee hoe je dat kunt. Maar je zou nu Kim Novak, Ingrid Bergman of zo kunnen inzetten voordat @Quinn je voor is en je laatste kans om mee te spelen inpikt. Of Romy Schneider. Alleen Marilyn Monroe mag niet.

Geplaatst
10 uur geleden zei Reacher:

Hub en Quinn hebben inmiddels ieder 500 kandidaten naar voren geschoven en Rosee 1. Zijn we er dan? Of zijn er nog inzendingen? 

Nou, ik heb eigenlijk maar 2 kanditaten genoemd. Verder terloops wel wat namen genoemd van actrices die ik mooi vond. Wie dat wil kan gewoon voor zichzelf een foto uitkiezen die hij/zij leuk vind. Ik geloof niet dat er nog iets te jureren valt. Mag natuurlijk wel als jij dat kunt/wilt. Ik vond natuurlijk die van @Rosee mooi. Ik denk dat er verder geen inzendingen meer komen.

Geplaatst

1. Toby Stephens/ Margot Robbie

2. Vivian Leigh/ Gal Gadot/ Claudia Cardinale

Een schok voor mijn twee mannen:

3. Ryan Reynolds/Rita Hayworth

Ik ben geheel niet objectief. Ik vind Margot niet de aller allermooiste op de wereld maar wel de liefste. En dan is ze goud. En ze straalt. 
Toby is wel alleen gebaseerd op uiterlijk.

De personen die op twee staan heb ik gekozen omdat ze allemaal wat eigens hebben. Ze zijn sultry. Ook alleen gebaseerd op uiterlijk. 

3. De humor van Ryan is geweldig maar ik heb per ongeluk een keer gelezen dat hij een nare persoonlijkheid heeft en dan is het alweer bedorven voor mij.

En Rita is not my cup of tea. Sorry Hub. Voordeel is dat je niet met mij om haar hoeft te vechten want dat had je verloren. 😎

Conclusie: beauty is in the eyes of the beholder. 

Geplaatst
11 minuten geleden zei Reacher:

Ik ben benieuwd naar jullie eigen top 3. 
Je mag dan niet je eigen inzendingen kiezen.

@Rosee, @Mormel @hub02 en @Quinn ?

Voor mij is het dan Claudia Cardinale (omdat ze supermooi is en Italiaanse) en tweede Hellen Mirren (omdat ze een hoofdrol had in Excalibur, een geweldige film!!). Derde weet ik eigenlijk niet zo. Er staan wel mooie vrouwen bij, maar die zijn gewoon niet zo mooi als al die vriendinnen die ik heb gehad😀. Doe me alleen deze twee dan maar. En met jou vechten om Rita? Ik weet dat ik zou verliezen, maar ik zou het wel doen. Ik hoef niet altijd te winnen.

Geplaatst

@Mormel Ah ja, maar de bedoeling en dan een subjectieve jury met eigen invulling leidt tot winst van degene met de grootste lach en het meest onbesproken gedrag. Wat misschien ook wel de bedoeling was van wie die jury heeft voorgesteld.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...